Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@08:15:07 GMT

بارسلونا آماده فروش بریت‌ویت و کوتینیو

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۱۰۰

بارسلونا آماده فروش بریت‌ویت و کوتینیو

خبرگزاری میزان – بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ باشگاه بارسلونا در نظر دارد مارتین بریت‌ویت و فیلیپه کوتینو را بفروشد، از این‌رو به پیشنهاد‌هایی که به این دو بازیکن خواهد شد، گوش فرا خواهد داد.

طبق این گزارش؛ سران باشگاه بارسلونا قصد دارند با فروش این دو بازیکن بودجه لازم برای خرید ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند را تأمین کنند، بازیکنی که بحث پیوستنش به بارسا داغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتینیوی برزیلی که تا سال ۲۰۲۳ با بارسلونا قرارداد دارد، این فصل تنها در ۱۴ بازی از رقابت‌های مختلف آبی‌واناری‌ها را همراهی کرده و سه گل زده و دو پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

بریت‌ویت دانمارکی هم که تا سال ۲۰۲۴ تحت‌قرارداد بارسلونا است، در فصل جاری در ۳۹ بازی آبی‌واناری‌ها را همراهی کرده و آمار هفت گل‌زده و چهار پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. بیشتر بخوانید: آغاز مذاکرات بارسلونا با آگوئرو و دپای

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!