Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهوری با پیگیری روند پیشرفت اجرای توافقات ایران و آذربایجان بر تسریع در عملیاتی شدن پروژه های مشترک همکاری دو کشور از جمله سد خدا آفرین، قزل قلعه سی و پل آستراچای، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در تماس تلفنی با "شاهین مصطفی اف" معاون نخست وزیر آذربایجان ضرورت تقویت همکاری های دو کشور همسایه در زمینه های اقتصادی و تجاری و مبادله کالا با تقویت و توسعه بازارچه های مشترک مرزی را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این گفت و گوی تلفنی همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن بر کشورها از جمله ایران و آذربایجان، موفقیت ایران در مقابله با این بیماری از جمله ساخت تجهیزات مورد نیاز و همچنین روند تولید واکسن را مورد تاکید قرار داد و برای انتقال دانش و تجربیات در این زمینه به کشور دوست، آذربایجان اعلام آمادگی کرد.

معاون نخست وزیر آذربایجان نیز در این تماس تلفنی با تاکید بر توسعه و تعمیق روابط دو کشور، گفت: اراده باکو بر توسعه و تعمیق روابط با تهران در همه زمینه ها است و اجرایی و عملیاتی شدن توافقات می تواند به تقویت مناسبات دو کشور کمک کند.

شاهین مصطفی اف افزود: با اقدامات و تلاش های انجام شده و تسهیلات در نظر گرفته شده برای همکاری های دو کشور در زمینه حمل و نقل و ترانزیت کالا، شاهد تقویت همکاری های دو کشور دراین زمینه هستیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری محمود واعظی واعظی دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید السودانی و بن سلمان بر لزوم توقف تجاوزات به غزه

نخست وزیر عراق و ولیعهد عربستان بر ضرورت توقف تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکید کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از تماس تلفنی السودانی و بن سلمان درباره تحولات منطقه خبر دادند.

کارشناس آلمانی: اسرائیل در معرض شکست در جنگ غزه استروز 191 طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات ایران

بر اساس این گزارش، محمد شیاع  السودانی نخست وزیر عراق و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، آخرین اوضاع منطقه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

السودانی و بن سلمان در این تماس تلفنی بر اهمیت اتخاذ گامهای ضروری برای جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع و ضرورت توقف تجاوزات به مردم فلسطین در نوار غزه تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی بر تقویت همکاری‌ دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • تاکید السودانی و بن سلمان بر لزوم توقف تجاوزات به غزه
  • تلاش رهبران گروه ۷ برای تقویت روحیه مقامات اسرائیل در پی عملیات وعده صادق ایران
  • تماس تلفنی بایدن با عبدالله دوم
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • صدور اسناد مالکیت زمینه ساز تقویت هویت روستایی و عشایری پارس آباد