Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:32:52 GMT

۷۹۶ هزار بوشهری واجد شرایط رای دادن هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۸۴۵

۷۹۶ هزار بوشهری واجد شرایط رای دادن هستند

به گزارش ایرنا، محمدتقی ایرانی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: از این شمار جمعیت واجد شرایط برای رای گیری در استان بوشهر ۴۷۹ هزار نفر در شهرها و ۳۱۷ هزار نفر در روستاها سکونت دارند.

وی، واجدان شرایط رای دادن در استان بوشهر را جمعیت به نسبت جوان اعلام کرد و ادامه داد: فراهم کردن امکانات برای انتخابات ۲۸ خرداد از ماه‌ها قبل در حوزه زیر ساخت سیستم الکترونیکی، تأمین مکان و اقلام اخذ رأی آغاز شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانی بیان کرد: ۲۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در استان بوشهر وظیفه برگزاری انتخابات و رای گیری را ۲۸ خرداد را برعهده دارند و اقدامات و هماهنگی‌های لازم و مناسب میان هیات‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های این استان انجام شده‌است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، برگزاری انتخابات سالم، قانونمند با حضور پرشور مردم را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: تمهیدات لازم برای انتخابات پرشور در ۲۸ خرداد در استان بوشهر فراهم است و امیدواریم انتخابات کم حاشیه و بدون مشکلی را پیش‌رو داشته باشیم.

ایرانی گفت: با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری انتظار است فضای انتخاباتی در کشور رونق بیشتری بگیرد و شور اشتیاق در این حوزه که از مهمترین عرصه‌های تصمیم‌گیری برای آینده کشور است با مشارکت پرشور رقم بخورد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود مردم با نگاه جدی‌تر وارد عرصه انتخابات شوند و نامزدها نیز که در فضای مجازی مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند باید پاسخگوی مطالبات و سوال‌های مردم به صورت شفاف باشند و برای حضور مردم در عرصه انتخابات کمک کنند.

ایرانی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد اولویت مردم در نظرسنجی‌ها و رصد فضای مجازی همچنان در حوزه کرونا و اولویت بعدی توجه ویژه به کنترل تورم، گرانی، حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال است.

وی تاکید کرد: اقتدار ایران با حضور حداکثری ملت در پای صندوق‌های رأی مشخص می‌شود در این ارتباط باید زیرساخت‌های لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات بیش از پیش تقویت شود چون انتخابات با حضور مردم معنا پیدا می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مجموعه‌ای از عوامل سبب می‌شود مردم با آرامش پای صندوق‌های رای حضور یابند که در استان بوشهر این تمهیدات اندیشیده و تلاش می‌شود انتخابات با همه شرایط بر اساس تراز انقلاب اسلامی، قانونمند، آزاد، بی‌طرفانه و با حفظ امانت‌داری برگزار شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

آفتاب‌‌نیوز :

ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره را  اینجا بخوانید .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری
  • نورافشانی بوشهری‌ها در جشن عملیات وعده صادق + فیلم
  • تشکر بوشهری‌ها از رزمندگان سپاه برای حمله موشکی به اسرائیل
  • بوشهری‌ها از اقدام سپاه پاسداران حمایت می‌کنند
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد
  • مهاجم بوشهری بهترین بازیکن لیگ روسیه شد
  • وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید