Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مقرر شد در شهرستان‌های که تاکنون کمیته سامان ازدواج شکل نگرفته است اقدامات لازم تا پایان خرداد ماه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی در پنجاه امین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: طبق مصوبات جلسه قبل ستاد مقرر گردید دستگاه های اجرایی برگزاری کارگاه اموزشی سواد رسانه ای ویژه کارکنان و خانواده ها و جامعه هدف خود را در سال ۱۴۰۰ در اولویت کاری قرار دهند و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس فتا نیز همکاری خود را برای برگزاری این کارگاه اعلام کرده است.

وی بیان داشت: برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری طرح‌خانه تولید محتوای دیجیتال جوانان انجام شد و لازم است دستگاه‌های عضو ستاد همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

برزمینی گفت: همچنین مصوب شد دستگاه‌های فرهنگی برنامه ریزی لازم را جهت راه اندازی رسمی کانال های تخصصی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و غیره در پیام رسان های پر مخاطب در تلفن همراه انجام داده و جهت اطلاع رسانی و عضویت بیشتر جوانان لینک آن را به دبیرخانه ارسال نمایند و همچنین شهرداری‌ها و صدا و سیمای مرکز گلستان نسبت به اطلاع رسانی عمومی در تمام طول سال همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: در جلسه پیشین ستاد ساماندهی امور جوانان مقرر شد در شهرستان‌های که تاکنون کمیته سامان ازدواج شکل نگرفته است تا پایان خرداد ماه اقدامات لازم انجام شود.

وی اظهار کرد: «پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین» در ۲۱ تیر ماه با محوریت شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان دستگاه های عضو ستاد در راستای ترویج پویش «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب» در بین کارکنان و جامعه مخاطبین خود اقدام و اطلاع رسانی لازم برای معرفی و تهیه کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب را با مراجعه به سایت ketab 40 .ir داشته باشند که این اقدام توسط اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان انجام خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان همچنین بیان داشت: طرح ایده های کسب و کار جوانان به همت موسسه مردم نهاد خودباوران کوثر و با هدف بهبود فضای کسب و کار و بستر سازی جهت اشتغال جوانان در گلستان اجرا میگردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان علی اصغر سلیمانی ستاد ساماندهی امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی فرمانداری زرآباد اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی،براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز(سه شنبه) در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز غیر حضوری می باشد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر نیز گفت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام می شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان نیز اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی/آماده باش کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در هرمزگان
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • ۱۴۹ هزار نفر چشم انتظار دریافت وام ازدواج/ نمایش پیام پایان اعتبار وام ازدواج در برخی استان‌ها