Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:05:50 GMT

آتش سوزی ارتفاعات دامنه جنوبی سیاه کوه دهلران مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۹۲۷

آتش سوزی ارتفاعات دامنه جنوبی سیاه کوه دهلران مهار شد

نصر الله پارسه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شب گذشته خوشبختانه با تلاش همکاران منابع طبیعی و عشایر منطقه آتش سوزی همزمان چند نقطه در سیاه کوه که بر اثر صاعقه اتفاق افتاده بود مهار شده است.

وی اظهار داشت: ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه عصر روز گذشته که چندین نقطه سیاه کوه دچار حریق شده بود، توسط عشایر منطقه اطلاع داده شد که بلافاصله چهار اکیپ از همکاران منابع طبیعی به محل‌های اعلام شده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسه افزود: به رغم صعب العبور مسیرها خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی و عشایر منطقه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه حریق‌های اتفاق افتاده خاموش شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی بیان داشت: دو اکیپ از چهار اکیپ در مناطق مورد نظر برای پایش و جلوگیری از حریق احتمالی امشب در محل هستند.

وی ادامه داد: در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط همکاران ما حدود ۲ هزار متر مربع از مراتع سیاه کوه دچار حریق شده است.

کد خبر 5210209

منبع: مهر

کلیدواژه: مهار آتش سوزی شهرستان دهلران منابع طبیعی ویروس کرونا روز قدس بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه روز جهانی قدس انتخابات 1400 گرگان شیوع کرونا عید سعید فطر اردبیل عکس استانها ایلام منابع طبیعی سیاه کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه

سخنگوی آتش نشانی تهران: ساعتی پیش براثر حریق منزلی در مجیدیه یک مرد ۶۰ ساله با تایید عوامل اورژانش جان خود را از دست داد. حریق هم اکنون اطفا و محدوده ایمن سازی شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مفقود شدن ۳ نفر از منطقه عشایر نشین عنبرآباد در اثر سيل
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر ورامین به مراتع جنوبی شهرستان