Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نبود مراکز سیار تزریق واکسن کرونا در سطح استان، بیان کرد: تصمیم بر این است که واکسیناسیون در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر، در مراکز بهداشتی درمانی و در شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰ هزار نفر در برخی از سالن‌ها و مراکز بزرگ از جمله سالن‌های ورزشی و مصلای‌ها به صورت تجمیعی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی افزود: شیوه‌نامه‌ای جهت انجام تزریقات وجود دارد که تزریق واکسن به گروه‌های مختلف و نحوه تزریق واکسن را مشخص کرده است، بر همین اساس تیم‌هایی برای واکسیناسیون آموزش دیده‌اند و افزون بر آن‌ها تیم‌هایی نیز برای نظارت در نظر گرفته شده است که به صورت مستمر عملکرد تیم‌های واکسیناسیون را ارزیابی می‌کنند.

او در خصوص محدودیت‌های افراد جهت تزریق واکسن گفت: در حال حاضر تزریق واکسن به کودکان، زنان باردار و افرادی که در ۶ ماه گذشته به کرونا مبتلا شده‌اند، انجام نمی‌شود و به جز آن محدودیت مطلقی جهت تزریق واکسن تعریف نشده است.

شیرانی افزود: برخی از افراد دارای بیماری خاص یا ضعف ایمنی که داروهای خاص یا ضعیف‌کننده ایمنی مصرف می‌کنند، در صورت صلاحدید پزشک معالج خود و در صورتی که بر اساس تشخیص پزشک بتوانند در مدتی کوتاه مصرف داروی خود را قطع یا کم کنند، می‌توانند واکسن دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱.۲ جمعیت کشور مختص به چهارمحال و بختیاری است، بر اساس درصد توزیع واکسن در استان‌ها تاکنون می‌بایست حدود ۱۷ هزار واکسن تزریق می‌شد، در صورتی که در حال حاضر حدود ۲۲ هزار واکسن در استان تزریق شده است و این میزان از میانگین کشوری بیشتر است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱۹ هزار و ۱۲۳ مورد نمونه‌گیری ویروس کرونا در سطح استان انجام شده است که از این تعداد ۴۲ هزار و ۱۰۴ نفر مثبت قطعی اعلام شدند و یک‌هزار و ۱۴ نفر از هم استانی‌ها نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست دادند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری کرونا ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا اخبار کنکور تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • شمار ولادت‌ها در خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری