Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:54:21 GMT

انتخابات سیزدهم؛ روز دوم ثبت نام

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۹۹۳۶

انتخابات سیزدهم؛ روز دوم ثبت نام

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، روز دوم ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت آغاز شد و داوطلبان از گروه‌های و جریان های سیاسی و نیز شهروندان عادی به منظور ثبت نام در این رقابت‌ها به تالار وزارت کشور مراجعه می‌کنند.

بر اساس اعلام «سید اسماعیل موسوی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نخستین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری تعداد ۵۷ نفر از داوطلبان به وزارت کشور مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته موسوی تعدادی از پرونده‌ها نقص مدرک داشتند که فرصت مجددی به داوطلبان داده شد تا پایان دوره ثبت نام مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند. دبیر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: عملیات ثبت نام به مدت چهار روز دیگر انجام خواهد شد و در نهایت در روز ۲۵ اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.

محمد حسن نامی وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات، وهاب عزیزی دبیر کل جبهه جهادگران ایران اسلامی، سردار سعید محمد، حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات از چهره‌های سیاسی بودند که روز گذشته در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ وهاب عزیزی حسین دهقان ستاد انتخابات کشور محمد زارع فومنی محمدحسن نامی انتخابات ریاست جمهوری سید اسماعیل موسوی پروندهٔ خبری ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ وهاب عزیزی حسین دهقان انتخابات ۱۴۰۰ وهاب عزیزی حسین دهقان ستاد انتخابات کشور محمدحسن نامی انتخابات ریاست جمهوری سید اسماعیل موسوی اخبار کنکور انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ثبت فعالیت اعضای واجد شرایط در انتخابات ششمین دوره مجامع کشوری رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
گفتنی است، بازه زمانی تعیین شده برای ثبت فعالیت‌های اعضاء و داوطلبان در سامانه هلال من به عنوان یکی از شرایط شرکت در ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • دیدار مقامات طالبان در ارگ ریاست جمهوری
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • تغییرات اقتصادی در کابینه رییسی؛ استراتژی راهبری یا ضرورت بیرونی؟
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • فعال سیاسی اصولگرا: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد
  • زریبافان: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است /رئیسی نباید زیر بار فشار جریانات سیاسی و فامیلی برود
  • درخواست پسر بایدن برای بسته شدن پرونده‌اش رد شد