Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@18:52:31 GMT

انهدام باند قاچاق انسان در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۰۰۴۸

انهدام باند قاچاق انسان در ارومیه

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، کاظم میرکاظمی زاده در خصوص جزئیات این عملیات افزود: با هوشیاری رزمندگان سپاه شهرستان سلماس، باند بزرگ قاچاق اتباع بیگانه در اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی رزمندگان سپاه شهرستان سلماس در طول شبانه روز گذشته با متلاشی کردن این باند قاچاق انسان تعداد ۶۸ نفر از اتباع خارجی به همراه ۳ نفر از عوامل قاچاقچی دستگیر شدند و سایر عوامل نیز تحت تعقیب قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این عملیات تعداد ۳ دستگاه خودرو توقیف شد و کلیه دستگیر شدگان نیز با تشکیل پرونده قضائی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط معرفی شدند.

میرکاظمی زاده تاکید کرد: رزمندگان و پاسداران جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس همواره در تلاش هستند تا امنیت پایدار منطقه را حفظ کرده و عرصه را برای برهم زنندگان امنیت جامعه تنگ نمایند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان ارومیه قاچاق انسان اتباع بیگانه باند قاچاق اتباع دستگیری نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بازدید بخشدار بخش مرکزی سلماس به همراه سرپرست امور آب و فاضلاب این شهرستان، مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد مطالعات لازم و برآورد‌های اولیه جهت تعریف پروژه توسط امور آب و فاضلاب سلماس انجام و با اجرای عملیات اصلاح شبکه و بهسازی تاسیسات با مساعدت بخشداری و مشارکت اهالی روستا مشکلات ۳۲۰ نفر جمعیت ساکن در این روستا مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه 
  • راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام
  • راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در حمایت از عملیات موفق وعده صادق + فیلم
  • اعلام حمایت عشایر شهرستان شوش از دلاور مردی‌ های سپاه
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت