Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان   در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: رزمندگان یگان تکاوری ۱۰۵ قرارگاه عمار، مستقر در ایست و بازرسی "شهید صدوقی" در محور "بم–زاهدان"، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون سوخت کش مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودروها، در بازرسی از آن‌ها مقدار ۶۳ هزار و ۸۵۰ لیتر مشتقات نفتی قاچاق و فاقد مجوز حمل از نوع حلال ۴۰۲ را کشف کردند.

با اشاره به اینکه مشتقات نفتی مذکور در صنعت پتروشیمی کاربرد دارد، خاطر نشان کرد: بنابر نظر کارشناسان شرکت پالایش و پخش فرآوده‌های نفتی ارزش محموله نفتی کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار طاهری با اشاره به دستگیری ۳ فرد متخلف و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، سوخت و سرمایه‌های ملی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوخت قاچاق حوادث و انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: به موازات افزایش ۱۱ درصدی مصرف توزیع پایدار سوخت و عبور موفق از بحران‌ها و شرایط سخت سوخت‌رسانی در پیک ایام مسافرت و سرمای طاقت‌فرسای زمستان، این مقدار فرآورده نفتی توسط ۵۸ هزار و ۳۶۰ سرویس نفتکش از انبار نفت منطقه به حوزه عملیاتی این منطقه و همچنین مناطق خراسان جنوبی و زاهدان ارسال شد.

 جواد بلندی افزود: از این مقدار فرآورده، حدود ۳۷۲ میلیون لیتر از مبادی حمل جنوب کشور و سایر مبادی حمل با بهره‌گیری از ظرفیت نفتکش‌های ناوگان حمل و نقل منطقه تأمین شد و بقیه از طریق خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دریافت شد.

بلندی افزود: ۲۵۵ میلیون لیتر بنزین مصرفی منطقه به وسیله نفتکش از انبار‌های نفت بندرعباس و رفسنجان تأمین شد.

وی خاطر نشان کرد: منطقه تربت حیدریه با ظرفیت بالغ بر ۲۳۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی و توان حمل ۳۱۸ دستگاه نفتکش یکی از مناطق ۳۷گانه کشور است که از جمله هشت منطقه فعال صادراتی کشور نیز محسوب می‌شود.

منطقه تربت حیدریه دارای ۶۵ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۳۳ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است که در محور مواصلاتی جنوب به شمال شرق کشور میزبان خیل عظیم زائران آقا علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) است.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی