Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هلال احمر در استان نسبت به سایر نقاط کشور به دلیل موقعیت و شرایط خاص موجود از اهمیت و جایگاه ویژه‌تری برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمدعلی موهبتی در نشست مشترک با مدیرعامل هلال احمر و جمعی از معاونان و امدادگران سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در قرآن کریم آمده است «اگر کسی جان یک نفر را نجات دهد انگار جان دنیا را نجات داده» از این جهت فعالیت‌های هلال احمر جان انسان‌ها را نجات می‌دهد بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از اقدامات هلال احمر روح انسان را به تعالی می‌رساند و مانند مصداق بیت «بنی آدم اعضای یک دیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند» و از  کسانی هستند که در شرایط سخت به داد انسانها می‌رسند.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در زمان حادثه نقش هلال احمر بر کسی پوشیده نیست که این اقدامات در نوع خود بسیار خوب و بی‌نظیر بوده چرا که در هنگام بروز حادثه این سازمان به خوبی وظایف خودرا انجام داده که قابل تقدیر است. 
وی ادامه داد: کسانی که در شرایط سخت به داد دیگران می‌رسند جایگاه ویژه‌ای در نزد خداوند دارند از این جهت اقدامات هلال احمر بسیار خداپسندانه است.

موهبتی تصریح کرد: هلال احمر به دلیل اینکه یک سازمان بدون مرز است نباید خود را محدود به استان یا کشور کند و باید آمادگی برای هر گونه حادثه در هر نقطه‌ای داشته باشد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر سیستان و بلوچستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد