Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-19@16:37:22 GMT

پالایش نفت در هند کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۰۳۷۸

پالایش نفت در هند کاهش یافت

شیوع دوباره همه‌گیری ویروس کرونا در هند سبب شده است فرآوری و واردات نفت پالایشگاه‌های این کشور کاهش یابد.

به گزارش رویترز، چند مقام پالایشگاهی هند اعلام کردند که پالایشگاه‌های عمده نفت هند در حال کاهش فرآوری و واردات نفت خام هستند، زیرا افزایش همه‌گیری ویروس کرونا سبب کاهش مصرف سوخت و تلنبار شدن فرآورده‌های نفتی در مخازن ذخیره سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام رسمی گفت: شرکت نفت هند، بزرگ‌ترین پالایشگاه کشور، به‌طور میانگین تنها ۸۵ تا ۸۸ درصد از مجموع ظرفیت پالایش خود بهره می‌گیرد.

وی افزود: ممکن است روند کاهش مقدار پالایش ادامه یابد، زیرا بعضی از تأسیسات با مشکل ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی روبه‌رو هستند.

این مقام پالایشگاهی تصریح کرد: انتظار نداریم فرآیند پالایش نفت به اندازه پارسال که پالایشگاه‌ها تنها با ۶۵ تا ۷۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کردند، کاهش یابد، زیرا حمل‌ونقل جاده‌ای همچنان ادامه دارد و فعالیت‌های اقتصادی در جریان است.

 

برچسب هاهند واردات نفت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: هند واردات نفت آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی روحانی بعداز ظهر چهارشنبه در همایش اقتصاد اسلامی در مواجهه با چالش های اساسی اقتصاد ایران که در دانشگاه قم برگزار شد گفت: در عرصه رشد اقتصادی و همچنین کاهش آمار بیکاری وضعیت بهتری نسبت به گذشته داریم.

معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد با اشاره به شعار سال گفت: در راستای ارتقا مولفه های اقتصادی نیازمند مواردی همانند تامین انرژی لازم برای فعالیت بیشتر واحدهای تولیدی هستیم.

وی افزود: تامین، مدیریت و تخصیص نرخ ارز برای واحدهای تولیدی از جمله موضوعات مهمی است که در این عرصه از تمامی ظرفیت ها به خصوص بانک ها استفاده خواهد شد.

روحانی گفت: ثبات در برنامه ها از سیاست دولت در عرصه بهبود شرایط اقتصادی و فعالیت بخش های تولیدی است و در این راستا تلاش می شود وضع و تغییرات در دستورالعمل ها کاهش یابد.

وی همچنین بیان کرد: دولت تلاش دارد با تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و مدیریت نرخ ارز، شرایط مطلوبی را برای بنگاه های اقتصادی فراهم آورد.

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر لزوم برقراری تعادل میان تولید و مصرف گفت: این امر سبب خواهد شد انگیزه تولیدکنندگان برای تولید محصولات افزایش یابد و از سویی دیگر مصرف کننده ها نیز با قیمت مناسب تر بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

کد خبر 6081490

دیگر خبرها

  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه‌های سفر حج کاهش یابد
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • بانک های ناتراز اصلاح شوند تورم کاهش می یابد
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است