Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در گفت‌وگو با شبکه «المنار» به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت «مصطفی بدرالدین» فرمانده ارشد این جنبش گفت، روحیه مقاومت امروز در قدس، کرانه باختری و تمام فلسطین وجود دارد و مقاومت معادله پیروزی را ترسیم می‌کند.

وی از ملت فلسطین و مجاهدان آن به خاطر دفاع از قدس و مسأله فلسطین قدردانی کرد و افزود، قدرت مقاومت در فلسطین بسیار زیاد و بیشتر از تصور دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی‌الدین ادامه داد: طوفان موشکی علیه رژیم صهیونیستی می‌گوید که مقاومت قوی‌تر از آنچه است که آمریکا و غرب می‌گویند و ملت فلسطین قوی است و از قدس شانه خالی نمی‌کند.

وی تصریح کرد، امروز همه فلسطین، قدس است و قدس امروز با شهدای فلسطین می‌درخشد. هدف گرفتن فرودگاه «بن گوریون» اقدامی منحصر به فرد و از برکات دفاع از قدس است. آنچه امروز در فلسطین در حال رخ دادن است انگیزه‌ای است که باعث می‌شود همه طرف‌ها به محور مقاومت ملحق شوند.  

صفی‌الدین در پایان تصریح کرد، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز دستاوردهای بزرگی محقق کرده و اینها نتایج اقدامات شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فلسطین سه روز است که در واکنش به تجاوزات رژیم صیونیستی علیه قدس و مسجدالاقصی به پا خاسته و بنا به گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت در نوار غزه در این سه روز حدود ۱۰۰۰ موشک و راکت به سمت شهرهای مختلف فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین حزب الله صفی الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز چهارشنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای سوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، امروز چهارشنبه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» با موشک و حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه چهارم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «رامیا» هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه باردیگر محل استقرار تازه تاسیس نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» هدف حملات موشکی قرار دادند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلشلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد