Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@12:03:42 GMT

درخواست معاون سابق قالیباف از حناچی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۰۵۵۹

درخواست معاون سابق قالیباف از حناچی

معاون سابق شهردار تهران گفت:اعضای شورای شهر پنجم تهران در ابتدای آغاز فعالیت خود بارها اعلام کردند که شهرداری تهران نیروی مازاد دارد.

به گزارش مشرق، ناصر امانی معاون سابق شهردار تهران، در مورد عملکرد مدیریت شهری تهران در مدت نزدیک به چهار سال گذشته؛ اظهار کرد: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تهران بزرگترین دستاورد خود را شهر نفروشی اعلام کردند؛ که در این موضوع نیز موفق عمل نکردند و ناکام بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آقای حناچی، دانستن حق مردم نبود؟!

وی افزود: در زمینه حمل و نقل عمومی نیز مدیریت شهری پنجم تهران کارنامه موفقی از خود برجای نگذاشته است،  محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران بارها اعلام کرده است که نتوانستند که در زمینه حمل و نقل عمومی عملکرد مناسبی داشته باشند و به نوعی انتقادات را به سمت دولت کشاندند.

معاون سابق شهردار تهران بیان کرد: موضوع مشخص این است که شورای شهر تهران بدون داشتن عملکرد خاصی و گزارش دادن به مردم در تلاش است که با ارائه گزارشات مبهم و کلی ذهن شهروندان را نسبت به مدیریت قبلی شهری تهران مشوش کند.

امانی بیان کرد: شورای شهر تهران در روزهای نخست عملکرد خود اعلام کرده بود که شهر سوخته را تحویل گرفتند اما حالا باید بگویند چه شهری را تحویل مدیریت بعدی شهری تهران خواهند داد؟

معاون سابق شهردار تهران بیان کرد: اعضای شورای شهر پنجم تهران در ابتدای آغاز فعالیت خود بارها اعلام کردند که شهرداری تهران نیروی مازاد دارد؛ حالا بهتر است که در گزارشات خود بگویند از شهریور سال ۹۶ تا آخر این دوره مدیریت شهری لیست نیروهای اضافه شده  به شهرداری در طول چهار سال را ارائه دهند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین شورای شهر شهرداری تهران شهرداری شورای شهرتهران شهردار محسن هاشمی تهران قالیباف معاون سابق شهردار تهران شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه می‌توانند توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب شوند.

وی با بیان اینکه این افراد حداقل حقوق 11 و نیم میلیون تومان را دریافت و با مزایا تا 13 و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت، افزود: همچنین این افراد بیمه هم خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، تصریح کرد: با تاکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است.

محمدی گفت: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره 55530120 تماس بگیرند. همچنین تاکنون حدود 70  نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی