Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح آغاز شده است این در حالی است که طبق آمارها، ۵۷ نفر در نخستین روز نام‌نویسی در ستاد انتخابات کشور حاضر شدند.

به گزارش تابناک، در نخستین روز از مهلت پنج‌روزه ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری محمدحسن نامی، سعید محمد و حسین دهقان از چهره‌های شناخته‌شده‌ای محسوب می‌شدند که در ستاد انتخابات کشور حاضر و برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با دستور وزیر کشور آغاز شد.

موضوع اختلاف شورای نگهبان و وزارت کشور از مسایل مهم روز اول ثبت نام ها بود که به شرایط ثبت نام داوطلبان انتخابات باز می گرددو از دوشنبه هفته جاری که رئیس جمهور، وزارت کشور را موظف کرد که مصوبه شورای نگهبان را اجرا نکند،شدت گرفت؛ چراکه ساعتی بعد هیات نظارت بر انتخابات اعلام کرد این مصوبه لازم الاجرا است.

ساعت ۱۸ پایان مهلت حضور برای ثبت نام اعلام شده، اما ثبت نام از افراد حاضر در ستاد انتخابات انجام خواهد شد.

سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان اولین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری، در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد: ۵۷ نفر از داوطلبان به ستاد ثبت‌نام مراجعه کردند و عملیات ثبت‌نام به مدت ۴ روز تا ۲۵ اردیبهشت ادامه پیدا خواهد کرد.

دومین روز ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری نیز از ساعت ۸ صبح ۲۲ اردیبهشت، آغاز شده است.

کلیات برنامه زمان‌بندی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری به شرح زیر است:

21 اردیبهشت 1400 : صدور دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور

21 اردیبهشت تا 23 اردیبهشت 1400: تشکیل هیئت اجرایی توسط فرمانداری‌ها

21 اردیبهشت تا 25 اردیبهشت 1400: ثبت‌نام از داوطلبان به مدت 5 روز (از زمان صدور دستور شروع انتخابات)

26 اردیبهشت تا 30 اردیبهشت 1400 : رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان

31 اردیبهشت تا 4 خرداد 1400: تمدید مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان

6 خرداد تا 7 خرداد 1400: انتشار اسامی نامزدها توسط وزارت کشور

7 خرداد تا 26 خرداد 1400: تبلیغات انتخاباتی نامزدها

27 خرداد 1400: ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها

28 خرداد 1400: اخذ رأی

۵۹ میلیون ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجدین شرایط در کشور هستند که از این تعداد ۱ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری به همراه دومین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:

۱) اصل شناسنامه عکس دار و چهار (۴) برگ تصویر کلیه صفحات آن؛

۲) اصل کارت ملی و تصویر آن؛

۳) دو (۲) قطعه عکس ۴ × ۶ جدید؛ضمناً در تعامل و همکاری فی مابین مجریان و ناظران انتخابات و در اجرای ماده ۵۹ قانون، اسناد و مدارک مثبت صلاحیت داوطلبان که در اطلاعیه شماره ۵ هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری اعلام شده است در هنگام ثبت نام داوطلبان، توسط وزارت کشور دریافت و در اختیار شورای نگهبان قرار می گیرد.

تجمع حامیان محمود احمدی‌نژاد مقابل درب وزارت کشور ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۳ تجمع حامیان محمود احمدی‌نژاد مقابل درب وزارت کشور ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۱

از صبح امروز حامیان محمود احمدی‌نژاد از ساعات اولیه صبح در مقابل درب وزارت کشور تجمع کردند.

برخی از رسانه ها شب گذشته از ثبت‌نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری در روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه خبر دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان انتخابات انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان انتخابات ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ثبت نام داوطلبان ستاد انتخابات شورای نگهبان اردیبهشت 1400 خرداد 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نام‌نویسی از نامزد‌های ریاست فدراسیون شطرنج از روز پانزدهم فروردین آغاز شده و تا روز بیست‌وهشتم ماه جاری یعنی پایان وقت اداری امروز ادامه خواهد داشت. فدراسیون شطرنج هم‌اکنون با سرپرستی شادی پریدر اداره می‌شود. طی روز‌های اخیر برخی از اهالی شطرنج از جمله قهرمانان این رشته و روسای هیات‌ها با تنظیم نامه‌ای ضمن حمایت از شادی پریدر سرپرست این رشته خواستار حضور وی در انتخاباا شده اند.

در همین راستا حدود ۱۵ نفر از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج از جمله برخی ملی‌پوشان این رشته، صبح امروز مقابل وزارت ورزش حضور پیدا کردند تا خواسته خود را به مسئولان وزارتخانه اعلام کنند. پس از این تجمع چند نفر از معترضین موفق شدند با برخی مسئولان از جمله معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای صحبت کنند. اسبقیان به این نفرات قول داد در این زمینه با وزیر ورزش صحبت کند.

فدراسیون شطرنج از اواخر آذر ۱۴۰۲ با سرپرستی پریدر اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود