Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:48:54 GMT

گواردیولا: به داشتن این تیم افتخار می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۰۸۱۴

گواردیولا: به داشتن این تیم افتخار می‌کنم

سرمربی منچسترسیتی، قهرمانی در این فصل لیگ برتر را سخت‌ترین قهرمانی خود در دنیای مربیگری دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، با شکست خانگی یونایتد برابر لسترسیتی، منچسترسیتی به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری دست یافت.

پپ گواردیولا پس از قطعی شدن قهرمانی سیتی در لیگ برتر انگلیس گفت: قهرمانی این فصل در لیگ برتر برای ما بی‌نظیر و بسیار سخت‌تر از سایر قهرمانی‌های‌مان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا سخت‌ترین فصل حضور در لیگ برتر را سپری کردیم و همیشه این قهرمانی را به یاد خواهیم داشت. باید از بازیکنان خود تشکر کنم. من واقعاً به هدایت این تیم و داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم. آن‌ها واقعاً خاص هستند. شروع این فصل با همه محدودیت‌ها و سختی‌هایی که داشتیم تحسین‌برانگیز بود.

گواردیولا در بخش دیگری گفت: در شروع هر فصل لیگ برتر مهم‌ترین موضوع برای ما است. لیگ برتر سخت‌ترین جام فصل است که باید هر ۳ روز یک بار به میدان بروید و ثبات بالایی داشته باشید. خستگی ناپدیر بودیم و واقعا جنگیدیم و به همین خاطر از همه بازیکنان تشکر می‌کنم.

این دومین قهرمانی سیتی در این فصل، بعد از قهرمانی در جام اتحادیه بود. سیتی در فینال لیگ قهرمانان نیز باید برابر چلسی قرار گیرد.

پپ گواردیولا نیز برای سومین بار قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد تا با احتساب ۳ قهرمانی در بوندسلیگا با بایرن مونیخ و ۳ قهرمانی در لالیگا با بارسلونا، شمار قهرمانی های لیگ خود را به عدد ۹ برساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در وزن ۵۵- کیلوگرم زیر ۲۱ سال: طا‌ها خراسانی از استان اصفهان اول شد و سبحان اخلاقی از استان تهران مقام دوم و فرزام صادقی از استان گیلان و محمد رضا سواری از استان اصفهان مشترکا سوم شدند.


مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان با حضور چهارهزار و ۳۰۰ ورزشکار از یکشنبه گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی