Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@08:35:20 GMT

برای خرید خانه در منطقه طرشت چقدر هزینه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۰۹۰۸

برای خرید خانه در منطقه طرشت چقدر هزینه کنیم؟

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لیست اجاره بهای  آپارتمان های مسکونی در طرشت به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

آخرین اخبار مربوط به مسکن را در صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آدرس  متراژ عمر بنا (سال)

قیمت اجاره
(تومان)

قیمت ودیعه (تومان) طرشت، خیابان لطفعلی خانی  60 5 ------ 300.000.000 طرشت، میدان سماء 82 10 5.500.000

100.000.000

طرشت، زنجان شمالی  100 2 7.700.000 150.000.000 طرشت، میدان سماء  60 1 2.500.000 200.000.000 طرشت، خیابان اصلی  60 1 2.500.000 220.000.000 طرشت، خیابان رستمی  90 8 4.700.000 350.000.000

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مسکن قیمت روز مسکن معاملات مسکن 000 000 طرشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منزل با حداقل هزینه؛ راهنمای جامع و کاربردی

بازسازی منزل به عنوان راه حلی کارآمد و مقرون به صرفه، می‌تواند جان تازه‌ای به خانه شما ببخشد و حس تازگی و شادابی را به ارمغان آورد.

بازسازی چیست؟

بازسازی منزل به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌شود که با هدف نوسازی، بهسازی یا تغییر کاربری بخش‌هایی از خانه انجام می‌گیرد.

این اقدامات می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

تعمیرات و اصلاحات: رفع نواقص و ایرادات ساختاری، عایق‌بندی، سیم‌کشی برق، لوله کشی و ... تغییر دکوراسیون: جابه‌جایی دیوارها، تغییر چیدمان فضا، نصب کابینت و کمد جدید، و ... نوسازی: تعویض کفپوش، سرامیک، شیرآلات، رنگ‌آمیزی و ... بهسازی: ارتقای سطح ایمنی و کارایی، استفاده از تجهیزات و مصالح مدرن و بهینه ضرورت بازسازی

دلایل متعددی برای بازسازی منزل وجود دارد که می‌توان به برخی از آنها اشاره کرد:

افزایش زیبایی و ارزش ملک: بازسازی می‌تواند ظاهر خانه را دگرگون کرده و به آن جلوه‌ای نو و مدرن ببخشد. این امر نه تنها حس رضایت ساکنین را افزایش می‌دهد، بلکه در صورت تمایل به فروش، ارزش ملک را نیز ارتقا خواهد داد. بهبود کارایی و عملکرد: با بازسازی می‌توان از مصالح و تجهیزات مدرن و بهینه استفاده کرد که ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کارایی و عملکرد فضاهای مختلف خانه را نیز بهبود می‌بخشند. ایجاد فضایی متناسب با نیازها: نیازها و سلایق افراد در طول زمان تغییر می‌کند. بازسازی این امکان را فراهم می‌کند تا فضای خانه را متناسب با نیازها و سلیقه روز خود، بازطراحی و شخصی‌سازی کنید. رفع مشکلات و نواقص: بازسازی فرصتی را برای رفع ایرادات ساختاری، فرسودگی تاسیسات، و مشکلات ایمنی احتمالی در خانه فراهم می‌کند. افزایش آسایش و کیفیت زندگی: در نهایت، بازسازی منزل منجر به فضایی دلنشین، زیبا و کاربردی می‌شود که آسایش و کیفیت زندگی ساکنین را به طور چشمگیری ارتقا خواهد داد. بازسازی یا خرید خانه جدید، کدام بهتر است؟

انتخاب بین بازسازی و خرید خانه جدید، تصمیمی است که به عوامل مختلفی نظیر بودجه، نیازها، شرایط شخصی و ... بستگی دارد.

در اینجا به طور خلاصه به برخی از مزایا و معایب هر دو گزینه اشاره می‌کنیم:

مزایای بازسازی: هزینه کمتر: در اغلب موارد، بازسازی منزل به مراتب از خرید خانه جدید ارزان‌تر است. عدم نیاز به جابه‌جایی: بازسازی به شما این امکان را می‌دهد تا در خانه فعلی خود بمانید و از محله و محیط آشنای خود لذت ببرید. کنترل بیشتر بر فرآیند: در بازسازی، شما بر تمام مراحل کار نظارت دارید و می‌توانید جزئیات را مطابق با سلیقه و نیاز خودتان پیش ببرید. معایب بازسازی: ایجاد مزاحمت: بازسازی می‌تواند با گرد و غبار، سر و صدا و جابه‌جایی موقت همراه باشد که ممکن است برای ساکنین ناخوشایند باشد. محدودیت‌های فضایی: در برخی موارد، به دلیل محدودیت‌های ساختاری، بازسازی امکان ایجاد تغییرات اساسی در پلان و چیدمان خانه را فراهم نمی‌کند. احتمال بروز مشکلات: در حین بازسازی، ممکن است با مشکلاتی نظیر ناهمواری دیوارها، فرسودگی لوله‌ها و ... مواجه شوید که هزینه‌های اضافی را به همراه داشته باشد. مزایای خرید خانه جدید: فضای جدید و مدرن: با خرید خانه جدید، می‌توانید از فضایی نو و مدرن با امکانات و طراحی روز دنیا بهره‌مند شوید. همچنین با عوض کردن محیط زندگی، تجربه‌های تازه کسب کنید، به خصوص اگر اجتماعی و عاشق چالش هستید! عدم نیاز به بازسازی: خانه جدید به احتمال زیاد نیازی به بازسازی فوری ندارد و شما می‌توانید بدون دردسر در آن سکونت داشته باشید. تنوع در انتخاب: با خرید خانه جدید، طیف وسیعی از گزینه‌ها با متراژ، نقشه و طراحی داخلی متنوع در اختیار خواهید داشت. معایب خرید خانه جدید: قیمت‌های بالا: بدون شک باید هزینه‌هایی مانند حق املاک، مالیات و موارد دیگر را بپردازید، در صورتی که یک خانه نوساز انتخاب کنید ممکن است مجبور شوید کمی بیشتر از ارزش خانه پرداخت کنید. زمان‌بر بودن سازگاری با محیط جدید: وقتی وارد خانه جدید می‌شوید باید مسیرهای جدید، مدرسه جدید، مراکز درمانی و رفاهی جدید و ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی جدید را کشف و خود را با آن‌ها سازگار کنید، بعضا ممکن است در محله مورد نظرتان خانه‌ای پیدا نکنید و مجبور به نقل مکان به محیطی کاملا متفاوت شوید. نوسانات بازار: نوسانات بازار می‌تواند استرس‌زا باشد. مشکلات جابه‌جایی و اسباب کشی: اثاث کشی یکی از سخت‌ترین و زمان‌برترین کارها خصوصا در شهرهای بزرگ است، با بازسازی می‌توان زحمت اسباب کشی را به کل رفع کرد و صاحب یک خانه جدید شد اما اگر اصرار دارید خانه جدیدی بخرید باید سختی جابه‌جایی را در نظر داشته باشید. مشکل در انتخاب خانه: ممکن است نتوانید خانه مد نظر خود را پیدا کنید اما با بازسازی می‌توانید تا حد زیادی آن چیزی که در نظر دارید را پیاده کنید، همچنین انتخاب خانه بسیار وقت گیر است و می‌تواند طاقت فرسا باشد. با کدام شرکت برای بازسازی خانه همکاری کنیم؟

شرکت دکوطرح در طول سال‌ها فعالیت خود، پروژه‌های موفق متعددی در زمینه بازسازی و نوسازی در اقصی نقاط کشور به انجام رسانده است. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بازسازی ویلا، بازسازی خانه و آپارتمان، رستوران، هتل، و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. برای مشاهده نمونه کارها و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وب‌سایت شرکت دکوطرح مراجعه کنید، همچنین می‌توانید برای مشاوره‌ی کاملا رایگان و تخصصی با مهندسان دکوطرح، با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

چند مورد از مزایای کار با شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح به طور مختصر در ادامه آورده شده است:

تخصص و تجربه: تیم دکوطرح از طراحان و مجریان مجرب و متخصص تشکیل شده است که با به‌روزترین متدها و دانش روز دنیا آشنا هستند. خلاقیت و نوآوری: دکوطرح با ارائه ایده‌های خلاقانه و نوآورانه، فضایی منحصر به فرد و متناسب با نیازهای شما خلق می‌کند. کیفیت و دقت: این شرکت در ارائه خدمات خود، از بهترین متریال‌ها و باکیفیت‌ترین اجرا استفاده می‌کند. قیمت مناسب و رقابتی: دکوطرح با ارائه قیمت‌های منصفانه و رقابتی، خدمات خود را برای طیف وسیعی از مشتریان قابل دسترس کرده است.

برای مشاوره‌ و در صورت تمایل بازدید در محل رایگان، با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ تماس بگیرید و همین امروز گام بزرگ را بردارید!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895362

دیگر خبرها

  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • بازسازی منزل با حداقل هزینه؛ راهنمای جامع و کاربردی
  • نرخ رهن بازار مسکن در تهران؛ رهن کامل در این منطقه با یک میلیارد
  • چه پرینتری برای خانه بخرم؟
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در ابوذر +جدول
  • قیمت آپارتمان در منطقه ۱۵ تهران
  • قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول
  • قیمت‌های خرید مسکن در منطقه ۱۵ تهران
  • نرخ خرید در بازار مسکن تهران؛ مسکن در این منطقه۴۰ میلیون تومان!