Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@01:01:58 GMT

روزنامه های ورزشی ۲۲ اردیبهشت ماه؛ شما جام نمی‌خواهید؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۱۰۳۲

روزنامه های ورزشی ۲۲ اردیبهشت ماه؛ شما جام نمی‌خواهید؟

روزنامه های ورزشی ۲۲ اردیبهشت ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز چهار شنبه _ ۲۲ اردیبهشت ماه _ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

روزنامه ایران ورزشی با عنوان " آسیایی بازی کنید " اشاره به انتظار تکرار نمایش لیگ قهرمانان را استقلال و پرسپولیس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه خبر ورزشی با عنوان " دربی تکنیکی‌ها " اشاره به جدال دو مهدی در جنگ شش امتیازی دارد.

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان " فوق‌العاده و غیر قابل مهار " اشاره به آمار طارمی مثل ۸ ستاره بزرگ اروپا، دورقمی شدن گل و پاس گل دارد.

روزنامه خراسان ورزشی با عنوان " دربی نباز ها " اشاره به دربی سرخابی‌ها دارد که جمعه برگزار می‌شود.

روزنامه ابرار ورزشی با عنوان " نویدکیا: من و گل محمدی باید مسئولیت این اتفاقات را برعهده بگیریم " اشاره به صحبت‌های سرمربی سپاهان در خصوص حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس دارد.

روزنامه گل با عنوان " شما جام نمی‌خواهید؟ " اشاره به فرصت سوزی مدعیان قهرمانی دارد.

روزنامه استقلال با عنوان " آخرین دربی دوران سلطانی فر " اشاره به بازی استقلال و پرسپولیس در ایستگاه نود و چهارم دارد.

روزنامه پرسپولیس با عنوان " توفان سرخ در راه است " بدترین خبر برای استقلال، نه ترکیه و نه شهرهای داخلی ممنوعیت سفر تا شنبه ادامه دارد.

کد خبر 492875

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه ورزشی روزنامه استقلال جوان روزنامه خراسان ورزشی روزنامه فرهیختگان ورزشی روزنامه پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روزنامه های ورزشی ورزشی با عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها