Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «مولود چاوش اوغلو»، وزیر خارجه ترکیه پس از دیدار با «فیصل بن فرحان»، همتای سعودی خود و انجام مذاکرات در سطح هیئت های رسمی گفت: نحوه توسعه همکاری درباره مسائل منطقه به موازات توسعه هممکاری ها در روابط دو جانبه را به طور شفاف و صریح بررسی کردیم و تصمیم به ادامه گفت و گوهایمان گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که از همتای سعودی خود برای سفر به ترکیه در مرحله آینده دعوت کرده است و هر دو طرف به دیدارها و مذاکرات برای اتخاذ راهکارهای لازم جهت تحکیم روابط بین دو کشور ادامه خواهند داد.

اوغلو درباره حوادث اخیر در قدس شرقی و غزه گفت: ما همچنان این تجاوزها را محکوم می کنیم، امت از ما انتظار دارد که اقدامات ملموسی در این زمینه انجام دهیم.

وی افزود: در جلسه اضطراری مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه ای را علیه تجاوزهای اسرائیل صادر خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان ملل اسرائیل قطعنامه چاوش اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در سخنانی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در تلاش است جنگی منطقه‌ای به راه بیاندازد.

اردوغان افزود: نتانیاهو و سرکردگان اسرائیل به تنهایی مسؤول تنش اخیر در خاورمیانه هستند. نتانیاهو تلاش می‌کند برای باقی‌ماندن در مقام نخست‌وزیری جنگ را به درازا بکشاند.

رئیس جمهور ترکیه گفت: حمله به کنسولگری ایران در دمشق اقدام اخیر اسرائیل بود، اما کشورهایی که در این رابطه سکوت اختیار کردند، به حمایت از اسرائیل شتافتند.

اردوغان ادامه داد: ما اجازه نداده‌ایم هیچ تجهیزاتی که امکان استفاده در زمینه نظامی را داشته باشد به اسرائیل فروخته شود. موضع ما در قبال حمله اسرائیل به نوار غزه ثابت است.

کد خبر 6080341

دیگر خبرها

  • خبرگزاری تاس: درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات وعده صادق علیه اسرائیل به آمریکایی‌ها پیام دادیم؛ گفتیم به دنبال توسعه تنش نیستیم
  • روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد
  • نتانیاهو تلاش دارد برای بقا در قدرت منطقه را به جنگ بکشاند
  • پس از عملیات ایران علیه اسرائیل، مذاکرات بین اسرائیل و حماس متوقف شده است
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل متهم کرد
  • وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد