Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - یک واحدتولیدی دراستان سیستان و بلوچستان که10سال گذشته غیرفعال بود با حمایت بانک کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در راستای تحقق شعار سال، حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدائی‌ها، بازگرداندن طرح های راکد به چرخه تولید در اولویت فعالیت بانک کشاورزی استان قرار دارد و در این راستا، طرح تولیدی شیر و فرآورده های لبنی آبادیس که به دلایل مختلف از سال 1388 غیرفعال و از چرخه تولید خارج شده بود با تغییر مدیریت واحد، بار دیگر فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، ادامه فعالیت و تولید این کارخانه، با ظرفیت تولید سالانه 29450 تن انواع فرآورده‌های لبنی علاوه بر فراهم ساختن زمینه اشتغال مستقیم 30 نفر، نقش به سزایی در تکمیل زنجیره ارزش فرآورده‌های لبنی، اشتغال غیر مستقیم واحدهای دامداری مولد و ایجاد درآمد روستاییان منطقه خواهد داشت و با توجه به نزدیکی به مرزهای شرقی کشور، می تواند زمینه صادرات محصولات لبنی به کشورهای شرقی همجوار را فراهم کند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چرخه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ تُن فرآورده خام دامی از چرخه مصرف انسانی حذف شد

شفائی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی با اعلام پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی که از ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا شد، گفت: در این مدت ۳ هزار و ۳۷۶ مورد بازدید از سطح مراکز انجام شده است که ۱۸۱ مورد غیربهداشتی توسط کارشناسان دامپزشکی در سطح استان شناسایی شده است.

او افزود: در این بازدید‌ها ۳ هزار و ۳۹۵ کیلوگرم فرآورده غیر بهداشتی توقیف که از این مقدار دو هزار و ۴۷۶ کیلوگرم از چرخه مصرف انسانی حذف و معدوم سازی شده است.

شفائی بیان کرد: در طول مدت اجرای طرح تشدید نظارت در استان ۷ مورد ارجاع به مراجع قضایی از جمله تعزیرات حکومتی و دادگاه را شاهد بودیم که بیشتر سعی بر تذکر و کاهش مراجعه به دستگاه قضایی در دستور کار قرار گرفت.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی عنوان کرد: در این طرح بر کشتار بیش از ۲ میلیون و ۹۰ هزار قطعه مرغ گوشتی و بیش از ۵ هزار و ۵۸۵ رأس دام سبک و سنگین نظارت شده است.

او اظهار کرد: در این طرح که همزمان در سراسر کشور و در خراسان جنوبی نیز اجرا شد، تعداد ۵۲ نفر از کارشناسان دامپزشکی در قالب ۱۵ اکیپ ثابت و ۲۶ اکیپ سیار کار نظارت بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی را بر عهده داشتند که این مهم از وظایف ذاتی دامپزشکی است و در ادامه تحت نظارت و رصد کارشناسان دامپزشکی قرار خواهند داشت.

شفائی تصریح کرد: همچنان در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی موضوع را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۵۱۲ دامپزشکی با کارشناسان ما در میان بگذراند تا در اسرع وقت نسبت به حضور و بررسی آن اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید
  • ۴۰کیلو فرآورده گوشتی و لبنی فاسد در دماوند کشف و معدوم شد
  • تعاونی اشتغال و تولید در سازمان‌های فارس تشکیل می‌شود
  • بیش از ۲ تُن فرآورده خام دامی از چرخه مصرف انسانی حذف شد
  • توجه ویژه طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» به تکمیل زنجیره ارزش محصولات کمک می‌کند
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز
  • پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰۰ واحد راکد و نیمه‌راکد به چرخه تولید در آذربایجان‌غربی