Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصدی اولین تصفیه خانه فاضلاب پکیج تلفیقی فلزی - پلی اتیلنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به نام تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی استاد عالی نسب خبر داد.

سید مرتضی نیرومند اسکویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی استاد عالی نسب، در راستای صیانت از محیط زیست و مدیریت منابع آبی، با ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب در روز، جهت تصفیه فاضلاب تولیدی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی مذکور در حال احداث و تجهیز بوده و طبق برنامه ریزی‌های انجام یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: این تصفیه خانه در هفته دولت به بهره برداری  می‌رسد.

وی گفت: این تصفیه خانه فاضلاب با پکیج تلفیقی فلزی _ پلی اتیلنی برای اولین بار در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی است که با اجرای آن، حدود ۱۵۰ واحد تولیدی صنعتی به شبکه فاضلاب متصل خواهد شد.

نیرومند ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب با پکیج تلفیقی فلزی _ پلی اتیلنی برای اولین بار در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود که از سال ۱۳۹۸ شروع شده و عملیات تکمیلی آن در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: با راه اندازی این پروژه که با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است، کلیه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی به شبکه فاضلاب و تصفیه خانه متصل شده و در سال مزین به شعار "تولید،پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها"، یکی از مشکلات عمده واحدهای صنعتی شهرک صنعتی عالی نسب رفع خواهد شد.

وی اظهار کرد: در جهت توسعه پایدار و حفاظت از منابع آبی و بازگردانی به چرخه مصرف، پساب خروجی این تصفیه خانه مورد استفاده آبیاری فضای سبز و آب صنعتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۲ گروه تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی بر بازار نظارت دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی روز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی، افزود: گروه‌های تعزیراتی یاد شده در ایام تعطیلات نوروزی بر واحدهای صنفی و تولیدی استان نظارت کامل دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

به گفته وی در تعطیلات نوروزی امسال تعداد ۸۲۲ مورد بازرسی از اصناف، کسبه و واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی انجام شده است.

حضرتی حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی در نقاط مختلف کلانشهر تبریز در اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در ادامه اجرای طرح نظارتی ویژه رمضان و نوروز علاوه بر فعالیت گشت‌های مشترک بازرسی، رؤسای شعب تعزیرات حکومتی موظف شده اند در محل‌هایی مثل ترمینال، واحدهای اقامتی و گردشگری، میادین میوه و تره بار و پاساژهای پر تردد مستقر و به شکایت‌های حضوری مردم رسیدگی کنند.

وی رصد و کنترل مراکز اقامتی، گردشگری و نیز عرضه عمده کالاهای مورد نیاز شهروندان را جزو دستور کارهای خاص گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی اعلام و ادامه داد: در اجرای این طرح بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و جهاد کشاورزی و معاونت غذا و دارو و نیز میراث فرهنگی و گردشگری حضور دارند.

کد خبر 6063199

دیگر خبرها

  • بررسی روند تعیین تکلیف مطالبات معوقه شهرک صنعتی میاندوآب
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • ۳۵۲ گروه تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی بر بازار نظارت دارند
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند
  • افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در‌ سال گذشته