Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه این هفته در حالی برگزار می‌شود که مس سونگون در صدر جدول قرار دارد و پیروزی در بازی آخر مقابل کراپ الوند سند قهرمانی این تیم را امضا می‌کند. در این صورت، مس برای چهارمین سال پیاپی جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را بالای سر خواهد برد.

حمید بی غم سرمربی فوتسال که سابقه کار در تیم گیتی پسند و قهرمانی با مس در ایران و آسیا را دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که شانس مس برای قهرمانی مجدد در لیگ بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی غم گفت: به نظر شخصی من تیم مس را باید ۸۰ درصد قهرمان لیگ بدانیم چون رقم زدن قهرمانی دست خود این تیم است. آنها با کراپی بازی دارند که انگیزه کافی ندارند. نمی گویم کراپ جوانمردانه بازی نمی‌کند ولی باید شرایط انگیزه‌ای را هم در نظر گرفت. کسب چهار قهرمانی متوالی می‌تواند اتفاق خوبی برای مس باشد ولی در کل باید از تمام باشگاه‌ها بخصوص ۶ باشگاهی که در مرحله نهایی حاضر شدند، تشکر کرد.

«چه عواملی باعث سه قهرمانی متوالی مس بوده و باعث شده این تیم در آستانه چهارمین قهرمانی قرار بگیرد؟» بی غم در پاسخ به این سئوال تاکید کرد: دو فاکتور بسیار مهم و تاثیرگذار زمینه ساز این موفقیت بوده است. نخست اینکه مس دو دروازه بان عالی و مکمل دارد یعنی علیرضا صمیمی و سعید مومنی. مس در بازی رفت فینال سال گذشته صمیمی را در اختیار نداشت اما مومنی به خوبی جایش را پر کرد. دومین نکته حضور فرهاد فخیم به عنوان کاپیتان و یک رهبر به تمام معنا در تیم مس است. فخیم با سبک مدیریت و رهبری‌ای خود همیشه تیم مس را بالا نگه داشته است.

سرمربی پیشین تیم‌های فوتسال مس و گیتی پسند اصفهان در خصوص دلیل ناکامی تیم اصفهانی در این رقابت یادآور شد: گیتی پسند باشگاه خوبی است. آنها باید شرایط خودشان را آنالیز کنند و متوجه شوند چرا همیشه یک قدم برای قهرمانی کم می‌آورند.

بی غم همچنین به عملکرد خوب سن ایچ با سرمربیگری جواد اصغری مقدم اشاره کرد و افزود: باشگاه سن ایچ می‌تواند یک باشگاه آموزنده و الگو برای فوتسالی‌ها باشد. این باشگاه نشان داد اگر به یک مربی با اخلاق و فنی فرصت داده شود و مورد حمایت قرار بگیرد، موفق خواهد شد. سن ایچ از نظر هزینه و بازیکن نسبت به مس و گیتی پسند پایین‌تر بود اما کیفیت خیلی خوبی داشت.

این کارشناس فوتسال در پایان درباره انتخاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست کمیته فوتسال گفت: به عنوان عضوی از خانواده فوتسال دوست داشتم حداقل یک فوتسالی که چند تیم لیگ و چند مربی یا بازیکن را بشناسد، رئیس کمیته فوتسال بشود. کمترین توقع ما این بود. الان به نظر می رسد که فوتسال روزهای خوبی با سراجی نخواهد داشت.

کد خبر 5209952 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال تیم ملی فوتسال ایران کمیته فوتسال تیم فوتسال مس سونگون حمید بی غم لیگ برتر فوتسال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی فرنگی مهدی طارمی کسب سهمیه المپیک فرهاد مجیدی کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، تیم والیبال رضوان موتو مجومرد در رده سنی آزاد در مسابقات جام رمضان شهرستان اشکذر موفق شد در یک رقابت حساس و نفس‌گیر در دیدار پایانی در حالیکه دو دست اول را از دست داده بود، سه دست پایانی را با برد پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.  تیم مجومرد در مرحله نیمه نهایی با شکست دادن تیم اشکذر مدافع عنوان قهرمانی به مرحله نهایی راه پیدا کرده بود.  در پایان این مسابقات بعد از مجومرد تیم‌های ابراهیم آباد و اشکذر به ترتیب بر سکو‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  این مسابقات با حضور هشت تیم به میزبانی دهیاری رستاق در سالن ورزشی شهدای بندر آباد برگزار شد.  همچنین تیم والیبال نونهالان مدرسه امیدان مجومرد در جمع شش تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی رسید.

دیگر خبرها

  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)