Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» علی نیک زادثمرین از  برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه هنری و مسئولانی از سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: این جلسه صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) با موضوع بررسی اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی حوزه هنری برگزار شد.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه مسئولان سازمان برنامه و بودجه وضعیت اعتبارات، تملک دارایی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی حوزه هنری را تشرح کردند، همچنین نسبت به تخصیص مناسب بودجه ۱۴۰۰ این سازمان تاکید شد چراکه بودجه سازمان تبلیغات اسلامی برای سال جاری افزایش داده است لذا باید با توجه به شرایط کرونایی در  تخصیص کامل این بودجه اهتمام ورزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد؛ کمک معیشتی برای اهالی فرهنگ و هنر -که زیرنظر سازمان تبلیغات اسلامی هستند- در ایام کرونایی در نظر گرفته شود.  

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیشت اصحاب فرهنگ و هنر و طلاب در این روزهای کرونایی به خطر افتاده است، اضافه کرد: رسیدگی به حداقل معیشت اهالی فرهنگ توسط سازمان تبلیغات اسلامی ضروری است لذا مقرر شد؛ کمک معیشتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود و سازمان تبلیغات اسلامی قول داد تا آنجا که در توان دارد دایره بهره‌مندی افراد را از این کمک معیشتی گسترش شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی علی نیکزاد فرهنگ مجلس سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است

عصر ایران - به گزارش عصرایران، محمدیان با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکردهای جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصوبات مختلف نهادهای بالادستی از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در فضاهای حقیقی و مجازی، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌گستران، شبکه‌ نمایش خانگی و سایر بسترهای نوین تبلیغاتی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

او در ادامه گفت: این دفتر برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.

محمدیان، با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم طی سال‌های گذشته و آمادگی این دفتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی محوله را در این زمینه فراهم کرده و به موجب قانون، وظایف و تکالیف محوله بر انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی و توسعه روزافزون کمی و کیفی تبلیغات کشور اعلام آمادگی کرد و از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف خواست رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را همچون گذشته، سرلوحه کار خود قرار دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: VOD انقلابی در حوزه تصویر است VOD(سند) سهمیه‌بندی شد

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است