Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطف مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به دلیل استمرار شرایط ناشی از کرونا، مهلت تسویه بدهی تسهیلات گیرندگان بانک سینا به مدت 6 ماه تمدید شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، با توجه به استمرار شرایط ناشی از بیماری کرونا و اثرات تعطیلی وضع شده برای مشاغل و کسب و کارها، مهلت تسویه بدهی تولیدکنندگان بدهکار نظام بانکی از جمله این بانک تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، مشتریان واجد شرایط بانک سینا که تاکنون نتوانسته اند از مزایای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور بهره‌مند شوند تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ می‌توانند تقاضای خود را از طریق وبسایت بانک به نشانی https://www.sinabank.ir، در بخش «تازه ها» منوی «تسهیل تسویه بدهی بدهکاران و تمهیدات زیان ناشی از کرونا»، ثبت و ارائه نمایند.

پیشتر نیز این مهلت به منظور حمایت از کسب و کارها و تسهیلات گیرندگان آسیب دیده ناشی از شروع کرونا در کشور، در بانک سینا تمدید شده بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نظام بانکی پول نیوز بانک سینا کسب و کار کرونا بدهی بانکی تسویه بدهی بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه برای دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند، نیز در این بازه زمانی امکان پذیر خواهد بود.   پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند از سامانه ثبت نام حذف خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم