Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@05:22:58 GMT

استقبال کوبا از گفت‌وگوی میان ایران و عربستان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۱۵۲۱

استقبال کوبا از گفت‌وگوی میان ایران و عربستان

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسا لاتینا، وزارت امور خارجه کوبا از گفتگوهای ایران و عربستان سعودی استقبال کرد.

امیلیو لوزادا، مدیرکل امور دوجانبه وزارت امور خارجه کوبا در حساب کاربری خود در توئیتر ، آغاز تماس‌های دو کشور را ستود. علاوه بر این، وی  بر نقش این گفتگوها در کمک به "صلح و ثبات در خاورمیانه" تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران عربستان کوبا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیصل بن فرحان: جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی از انفعال جامعه جهانی در برابر جنایت‌های جاری در نوار غزه انتقاد کرد.

بن فرحان گفت: جهان با کشته‌شدن ۷ تن از نیروهای امدادی در غزه دست به اقدام زد، اما کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی تاکنون را نادیده گرفته است.

وی افزود: تلاش‌های صورت‌گرفته برای آتش‌بس برقراری آتش‌بس در غزه کافی نیست و ما باید ورود کمک‌ها را تسریع ببخشیم. ما خواهان آتش‌بس فوری در نوار غزه هستیم و نمی‌خواهیم تنش بیش‌تری در منطقه رخ بدهد.

وزیر امور خارجه عربستان ادامه داد: جان‌باختن ساکنان غزه به دلیل گرسنگی موید این موضوع است که نظام بین‌الملل در برخورد با وضعیت نوار غزه کاملاً شکست خورده است.

بن فرحان افزود: هیچ توجیهی برای جلوگیری از رسیدن کمک‌ها به دست ساکنان غزه وجود ندارد. درباره فاجعه غزه استانداردهای دوگانه در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای ژاپنی
  • فیصل بن فرحان: جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است
  • جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس/ امیرعبداللهیان: پاسخ بعدی ما به رژیم اسرائیل، فوری، قوی‌تر و گسترده‌تر خواهد بود/ دیوید کامرون: ما از اسرائیل خواهیم خواست دست به اقدام نزند، چرا که نمی‌خواهیم آنچه اخیرا اتفاق افتاد، دوباره و گسترده تر انجام شود
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اسلوونی
  • کوبا: توقف تنش‌ها در خاورمیانه مستلزم آتش‌بس فوری در غزه است
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • فیلم| سخنگوی وزارت امور خارجه: اقدام ایران ضروری و متناسب بود و اهداف نظامی را مورد هدف قرار داد