Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با تهیه و توزیع داروهای کمیاب در داروخانه هلال احمر گام موثری برای کاهش آلام بیماران خاص برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری آریا- فرهاد ارجمندی در این باره اظهارداشت: جمعیت هلال احمر استان در کنار رسالت اصلی خود در ارائه خدمات بشر دوستانه تلاش می کند در سایر عرصه ها از جمله بهداشت و درمان و تامین دارو نیز خدمات مناسبی به مردم ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یکی از مشکلات مردم و بیماران تامین برخی داروهای کمیاب و خاص است لذا این جمعیت تلاش می کند با تکمیل سبد دارویی خود، در کاهش درد و آلام بیماران خاص نقش آفرین باشد. 

ارجمندی تصریح کرد: تهیه و توزیع داروهای کمیاب دغدغه اصلی جمعیت هلال احمر در مسیر همراهی با وزارت بهداشت در کشور است و در این راستا داروخانه هلال احمر استان نیز جایگاه خاصی در نظام سلامت دارد و همیشه می کوشد سبد دارویی خود را تکمیل کند تا بتواند قطره ای از درد و آلام بیماران خاص در استان را کم کند.

وی یادآورشد: هلال احمر استان در حوزه تأمین و توزیع داروهای خاص بیماران و یاری رساندن به آنها از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نمی کند تا بتواند رسالت خود در خدمت به مردم را به بهترین نحو انجام دهد.

ارجمندی اشاره کرد: با توجه به حجم بالای مراجعه به این داروخانه و افزایش حجم نسخ الکترونیک یک نفر به عنوان مسئول فنی دوم شیفت صبح به این مجموعه برای رفاه حال مراجعین اضافه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دارو کمیاب داروخانه هلال احمر هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل در ۵۳ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو رضا فلاح اعلام کرد: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز‌های اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستا افزود: ۱۱۱ نفر توسط هلال احمر نیز اسکان داده شدند.

وی به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

لازم به ذکر است تا کنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان و بافت تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته اند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان