Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:39:47 GMT

تیم فوتبال چوکا تالش به مصاف صدرنشین لیگ دسته یک می رود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۲۰۱

تیم فوتبال چوکا تالش به مصاف صدرنشین لیگ دسته یک می رود

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی هیات فوتبال گیلان ، این دو تیم از ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه غروب پنجشنبه (فردا) ۲۳ اردیبهشت ماه در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

وی افزود: البته این دیدار به میزبانی تیم فوتبال چوکا و به دلیل فقدان نور مناسب ورزشگاه پوریای ولی تالش، در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد و چوکایی ها در رشت پذیرای مس کرمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دیدار به طور حتم یکی از بازی های حساس هفته بیست و چهارم محسوب می شود چون تیم چوکا تالش با صدرنشین این رقابتها مصاف دارد که امیدواریم شاهد یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم باشیم.

وی بیان کرد: تا پایان هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم مس کرمان با کسب ۴۲ امتیاز در صدر جدول و تیم فوتبال چوکا تالش نیز با کسب ۲۳ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

وهابی به بازی های سایر نمایندگان این استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته اول کشور باید عصر جمعه در ساوه رو در روی تیم خوشه طلایی قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اظهار داشت: همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در هفته بیست و چهارم این مسابقات، عصر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر است.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی ،  چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور لیگ دسته اول هفته بیست چوکا تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته بیست و سوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال شهدای بابلسر با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد.
تیم فوتبال آینده سازان در ۲۳ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده است.
گفتنی است تیم فوتبال آینده سازان اردبیل هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟