Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی روز چهارشنبه با اشاره به برگزاری کارگاه توجیهی دستورالعمل شهریه مدارس و مراکز غیردولتی برای سال تحصیلی جدید افزود: این کارگاه توجیهی به صورت مجازی و با حضور کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان‌ها برگزار شد.

وی اظهار داشت: مطابق ماده (۱۵) قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، الگوی تعیین شهریه مدارس و الگوی تعیین شهریه مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی با توجه به هفت عامل دوره تحصیلی، سطح آموزشی و پرورشی، برنامه سال تحصیلی، فعالیت‌های فوق برنامه، فضای فیزیکی و تجهیزات، شرایط منطقه‌ای و نرخ تورم رسمی کشور توسط شورای سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی تهیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به قابل اجرا بودن این الگو پس از تایید وزیر آموزش و پرورش گفت: مطابق ماده (۱۶) موسسان مدارس و مراکز غیردولتی موظفند با توجه به الگوی تعیین شهریه مدارس و مراکز یادشده، میزان شهریه سالیانه را برای بررسی و تصویب به شورای شهریه در آموزش و پرورش شهرستان‌ها پیشنهاد کنند تا به تایید شورای نظارت استان برسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۴۴ مدرسه و مرکز پیش دبستانی مستقل در فضاهای مازاد دولتی مشغول فعالیت هستند افزود: این مدارس و مراکز تا پایان اردیبهشت سال جاری فرصت دارند فرایند شهریه را تکمیل کنند لذا به جهت جلوگیری از تضییع حقوق موسسان، کارکنان، دانش‌آموزان و اولیا، این کارگاه به صورت مجازی برگزار شد.

۱۷۶ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ آموزشگاه استان خراسان جنوبی با ۱۰ هزار کلاس درس تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها شهریه خراسان جنوبی مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهریه خراسان جنوبی مدارس غیر دولتی شهریه خراسان جنوبی مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان اخبار کنکور مدارس و مراکز آموزش و پرورش خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟