Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@07:15:52 GMT

صدور مجوز سرمایه گذاری بی نام در ستاد توسعه خاوران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۲۸۳

صدور مجوز سرمایه گذاری بی نام در ستاد توسعه خاوران

صدور مجوز سرمایه گذاری بی نام در ستاد توسعه خاوران به تصویب رسیده و افراد سرمایه گذار در صورت تایید اهلیت سرمایه گذاری می‌توانند برای دریافت این مجوز‌ها اقدام کنند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در برنامه گفتگوی هفتگی شبکه استانی خاوران گفت : در ستاد توسعه خاوران با برنامه‌های کارشناسی نقاطی برای سرمایه گذاری مشخص شده است تا سرمایه گذاران بدون نگرانی از برگشت سرمایه در آن‌ها سرمایه گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدی با اشاره به اینکه ستاد توسعه خاوران ایده‌ای است که می‌توانیم با آن بهترین‌ها را در استان رقم بزنیم، افزود: ایده ایجاد ستاد توسعه خاوران از استان خراسان جنوبی آغاز شده است و سایر استان‌ها هم مورد استقبال قرار گرفته است.
وی در ادامه گفت: هم اکنون مجوز سرمایه گذاری بی نام در استان صادر شده است و افراد سرمایه گذار در صورت تایید اهلیت سرمایه گذاری می توانند برای دریافت این مجوزها برای سرمایه گذاری اقدام کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: افراد علاقه‌مند به سرمایه گذاری در طرح‌های استان می‌توانند به آدرس اینترنتی sk_kh.ir مراجعه کنند. عابدی گفت: در ستاد توسعه خاوران کمیته ای نیز برای پیگیری مصوبات ستاد تشکیل شده است تا بر اجرای مصوبات ستاد نظارت داشته باشد و بتوانیم بهترین ها را برای استان رقم بزنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد توسعه خاوران ستاد توسعه خاوران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل استاندارد گلستان گفت: ایران به تازگی عضو آزمایشگاه‌های بین المللی شد و مشمول این قانون قرار گرفت و کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی می‌توانند به ۱۱۰ کشور جهان صادر شوند.
او افزود: تا پیش از این صادر کنندگان باید برای دریافت نشان استاندارد کشور‌های مقصد ۲۰ روز تا یک ماه معطل می‌شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان