Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:51:38 GMT

کرونا ترافیک پست را افزایش داد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۳۸۰

کرونا ترافیک پست را افزایش داد

ایسنا/فارس مدیرکل پست استان فارس اعلام کرد که همه گیری کووید-۱۹، منجر به افزایش چشمگیر ترافیک مرسولات و سرانه پستی شهروندان در این استان شده است.

مهدی آزادی با بیان اینکه سال گذشته سرانه پستی در فارس به ۴.۳ افزایش یافته و شاهد زیاد شدن بسته‌های حجیم در بین مرسولات پستی بودیم، گفت: در نتیجه افزایش ترافیک بسته های پستی، نیاز به تقویت زیرساخت های موجود و جایگزین کردن وانت های باری بجای موتورسیلکت های نامه رسانی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پست فارس، آزادی با یادآوری اینکه طی این سال شاهد رشد ۸۰ درصدی بسته های صادره از استان فارس بوده‌ایم، گفت: سال ۹۸ بالغ بر ۹۳۰ هزار مرسوله پستی در فارس داشتیم، اما سال ۹۹ این رقم به یک میلیون و ۶۸۰ هزار مرسوله رسید.

او همچنین از افزایش قابل توجه بسته‌های پستی وارده به استان فارس نیز خبر داد و گفت: تعداد مرسوله‌های وارده به فارس از یک میلیون و ۲۶۰ هزار بسته در سال ۹۸ به عدد ۳ میلیون و ۱۰۸ هزار بسته رسید که نشان‌دهنده رشد ۱۴۶ درصدی بوده است.

آزادی در ادامه ضمن اشاره به پیشرفت پروژه ملی GNAF، گفت: سال ۹۸ تعداد ۱۴ شهرستان در فارس ژئوکد شده بود که این تعداد در سال ۹۹ به ۲۷ شهرستان افزایش یافته است.

آزادی ادامه داد: برای انجام ژئوکد در سال ۹۹ تعداد ۷۴ هزار رکورد در نظر گرفته شده بود که در عمل با افزایش رشد ۱۷۷ درصدی، این تعداد به ۱۶۷ رکورد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت پست همه باهم علیه کرونا مرسوله پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی

 ستاره با اشاره به اینکه سال گذشته همه افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی بودند مرد بودند گفت: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر بر اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در استان هفت درصد افزایش یافت اظهار کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافت.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آن‌ها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • افزایش تعداد گونه گوزن زرد ایرانی در سایت ارسنجان
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی
  • ارائه کد پستی در سامانه جی نف
  • افزایش تعداد مراقبین سلامت/ تقویت شبکه سلامت کشور