Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@07:05:19 GMT

حامی اصلی علیرضا بیرانوند از آنتورپ جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۴۶۶

حامی اصلی علیرضا بیرانوند از آنتورپ جدا شد

ایران اکونومیست- مدیر ورزشی باشگاه آنتورپ که یکی از حامیان علیرضا بیرانوند و انتقال این دروازه‌بان ایرانی به بلژیک بود، از آنتورپ جدا شد.

 «لوسیانو دونوفریو» مدیر ورزشی باشگاه آنتورپ یکی از نفراتی بود که نقش اصلی را در انتقال علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی به تیم آنتورپ داشت. لوسیانو که دوستی نزدیکی با «مارک ویلموتس» سرمربی سابق تیم ملی ایران داشت، با معرفی این مربی و تعریف‌هایی که از بیرانوند شنیده بود، باشگاه آنتورپ را به جذب دروازه بان تیم ملی ایران متقاعد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوسیانو یکی از نفراتی بود که در طول این فصل از وی به عنوان حامی علیرضا بیرانوند در آنتورپ یاد می‌شد. این مسئله در قضیه بازی دادن علیرضا بیرانوند مقابل تاتنهام انگلیس در لیگ اروپا و کلاب بروژ در لیگ بلژیک خودش را بیشتر نشان داد؛ جایی که «ایوان لکو» سرمربی وقت آنتورپ بعد از نمایش بیرانوند مقابل کلاب بروژ، از بازی دادن به این دروازه بان اظهار پشیمانی کرد.

در آن مقطع، دو کارشناس فوتبال بلژیک خبر دادند علت اظهارات ایوان لکو به اختلافاتش با لوسیانو دونوفریو مدیر ورزشی باشگاه بر می‌گردد. آنها مدعی بودند لوسیانو، سرمربی آنتورپ را برای بازی دادن به بیرانوند تحت فشار قرار داده و این مسئله واکنش تند ایوان لکو را در پی داشته است.

این اختلافات در نهایت به جدایی لکو و حضورش در لیگ چین منتهی شد و بیرانوند حتی با انتخاب سرمربی جدید و به جز چند هفته، مجدداً نیمکت نشین شد.

حالا و با نزدیک شدن به پایان فصل در لیگ بلژیک، سایت GVA گزارش داده است که لوسیانو دونوفریو هم از تیم آنتورپ جدا شده و دیگر قراردادش در این تیم تمدید نخواهد شد.

لوسیانو چهار سال به عنوان مدیر ورزشی در آنتورپ کار کرده بود. او سال ۲۰۱۷ به آنتورپ آمد و طبق گزارش سایت GVA، این باشگاه با حضورش به سرعت موفقیت‌های جدیدی را در بلژیک و حتی اروپا تجربه کرد.

رئیس باشگاه آنتورپ درباره جدایی لوسیانو گفت: می‌خواهم از آقای دونوفریو برای کار مهمی که در آنتورپ انجام داده است، تشکر کنم. او در دستیابی به موفقیت‌های ورزشی چشمگیر نقش مهمی داشت. هر دو طرف می‌توانیم با رضایت به چهار سال همکاری خود نگاه کنیم.

گفته می‌شود دونوفریو به عنوان مدیر جدید تیم استانداردلیژ بلژیک انتخاب خواهد شد.

 با جدایی این مدیر ورزشی که حامی علیرضا بیرانوند بود باید دید چه سرنوشتی در انتظار دروازه بان تیم ملی ایران خواهد بود. بیرانوند با تیم آنتورپ قرارداد دارد اما گفته می‌شود این باشگاه به دنبال جذب دروازه بان جدیدی است. این خبر می‌تواند آینده بیرانوند با آنتورپ را تحت تاثیر قرار بدهد چرا که او حتی در حضور دو دروازه بان فعلی آنتورپ هم نیمکت نشین است. از سوی دیگر، در سال منتهی به جام جهانی هستیم و بیرانوند خودش هم تاکید کرده بود که نیاز دارد در این سال حساس بیشتر بازی کند.

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند باشگاه آنتورپ دروازه بان مدیر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

کد خبر 846480 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • همخوانی علیرضا بیرانوند و همسرش در کنسرت
  • همخوانی علیرضا بیرانوند و همرش در کنسرت
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند