Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@22:21:31 GMT

هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۵۸۹

هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی

هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما در این مقاله به بررسی تمامی عوامل تعیین کننده این هزینه های گمرکی خواهیم پرداخت.

هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما در این مقاله به بررسی تمامی عوامل تعیین کننده این هزینه های گمرکی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با ترخیص کالا:

به طور کلی می‌توان گفت که انجام کارها و فعالیت‌های تجاری مراحل زیادی دارد و یکی از مهم‌ترین این مرحله‌ها، ترخیص کالا و انجام کارهای گمرکی است. در این مقاله می‌خواهیم درباره نحوه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام و هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام صحبت کنیم و شما را با مراحل ترخیص کالا آشنا کنیم.

ترخیص کالا برای محصولاتی می‌باشد که دارای مجوز ورود یا صدور هستند. توجه داشته باشید که محل اصلی برای ترخیص کالا، گمرک است. به این صورت که کالاها ابتدا وارد گمرک می‌شوند، سپس باید برخی از مراحل قانونی را طی کنند و بعد از آن مجوز ورود به کشور را دریافت کنند. اگر کالاها مجوز ورود به کشور نداشته باشند، نمی‌توانند وارد کشور شوند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که بعضی مواقع افراد وارد کننده یا صادر کننده کارهای ترخیص را انجام می‌دهند و کالاهای خود را وارد کشور می‌کنند. اما اگر آن‌ها وقت کافی یا حوصله کافی برای انجام این کارها را نداشته باشند، این کارها به یک شخص دیگر واگذار می‌کنند به نمایندگی از آ‌ن‌ها این مسئولیت را قبول کند و در ازای آن دستمزد دریافت کند. به این افراد ترخیص کار می‌گویند. پس علاوه بر هزینه‌ای که باید به ترخیص کار داده شود، هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام هم باید در نظر گرفته شود و پرداخت شود.

همه چیز درباره هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام:

عوامل زیادی در هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام تاثیر گذار هستند که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

حقوق گمرکی: این نوع هزینه بستگی به نوع کالا و حجم دارد که با توجه به کالای شما این نوع هزینه محاسبه می‌گردد. سود بازرگانی: سود بازرگانی هم یکی از هزینه‌هایی می‌باشد که باید با آن آشنایی داشته باشید و آن را پرداخت کنید. هزینه انبارداری: این نوع هزینه هم مربوط به هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام می‌باشد که باید پرداخت کنید. توجه داشته باشید که این هزینه هم به حجم و مقدار کالای شما بستگی دارد و هر چقدر کالای بیشتری داشته باشید باید هزینه‌ی بیشتری را پرداخت کنید. این هزینه مربوط به انبارداری می‌باشد زیرا کالای مورد نظر شما از زمانی که وارد کشور می‌شود تا زمانی که آن را تحویل بگیرید در انبار قرار می‌گیرد. ارزش سیف کالا: این نوع هزینه هم مربوط به هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام می‌باشد که باید آن را هم به صورت کامل پرداخت کنید. مبلغ ارزی کالا تاثیر بسیار زیادی در این مورد دارد و باید به آن توجه شود. بیمه: هزینه‌هایی که مربوط به بیمه کالا می‌باشد و باید آن را پرداخت کنید.

پس توجه داشته باشید که کالای مورد نظر خود را به چه صورت ارسال یا دریافت خواهید کرد زیرا هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام برای هر کدام از آن‌ها متفاوت می‌باشد.

پرداخت هزینه‌های گمرکی: هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام و سایر گمرک‌ها همان روز پرداخت می‌شوند و دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌های دیگر ندارید.

ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام با کمک شرکت بازرگانی اورانوس:

اگر می‌خواهید کالای خود را از گمرک ترخیص کنید. می‌توانید کارهای خود را با خیالی راحت به شرکت بازرگانی اورانوس ترخیص کار گمرک فرودگاه امام بسپارید.

این شرکت محبوب و معتبر دارای یک سابقه بسیار درخشان در زمینه ترخیص کالاها، واردات، صادرات و انواع خدمات بازرگانی می‌باشد که در همه‌ی گمرک‌های کشور فعالیت دارد. دارای یک تیم بسیار حرفه‌ای و با تجربه می‌باشد که به راحتی کارهای مربوط به ترخیص کالا را انجام می‌دهند.

توجه داشته باشید که همه‌ی خدمات و کارهایی که توسط این شرکت انجام می‌گیرد دارای فاکتور فروش رسمی، کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده هستند و همه‌ی کارها به صورت قانونی انجام می‌گیرد.

شرکت بازرگانی اورانوس یکی از بهترین شرکت‌های تجاری در کشور می‌باشد که می‌تواند فعالیت‌های واردات، صادرات و ترخیص کالا  شما را به راحتی انجام دهد و می‌توانید برای انجام کارهای خود از کارشناسان متخصص این شرکت راهنمایی بگیرید. برای اینکه کارهای خود را به این شرکت معتبر بسپارید، می‌توانید به وب‌ سایت شرکت بازرگانی اورانوس به آدرس bazarganioranos.com مراجعه نمایید.

توجه داشته باشید که  کارشناسان مجرب شرکت بازرگانی اورانوس برای تمامی هزینه‌هایی که وجود دارد‌، به شما فاکتور خواهند داد و همه‌‌ی کارهای خود را با دقت بسیار زیادی انجام می‌دهند.

ترخیص کردن کالاها از گمرک مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند: قانونی شدن تجارت کالا‌: با توجه به اینکه کارهای ترخیص کالا به صورت قانونی انجام می‌گیرند، مبادله این کالاها هم به صورت قانونی و رسمی انجام می‌شود. تعیین ارزش گمرکی کالاها: هنگام ترخیص کالا از گمرک، ارزش و قیمت کالا مشخص می‌شود و در اختیار گمرک و ارگان‌های دیگر قرار می‌گیرد.

به طور کلی می‌توان گفت که انجام کارها در گمرک و به صورت قانونی باعث می‌شود که با خیالی راحت و آرامش کالاهای خود را در سلامت کامل وارد کشور کنید و هیچ نگرانی بابت کالاهای خود نداشته باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترخیص کار گمرک فرودگاه امام توجه داشته باشید صورت قانونی نوع هزینه پرداخت کنید انجام کارها کارهای خود وارد کشور ی گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد

محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور لغو و عملیات پروازی این فرودگاه‌ها آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، ابراهیم مرادی - عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد - با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری کلیه محدودیت‌های پروازی مهرآباد کنسل شده و از ساعت۵:٣٠ صبح فرایند پذیرش مسافری این فرودگاه آغاز شده است، اعلام کرد: رفع تعلیق مشمول تمام فرودگاه‌های ذکرشده در پیام های قبلی هوانوردی نیز می‌شود.

همچنین فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد که از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه (۲۷ فروردین۱۴۰۳) پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی برقرار می‌شود.

گفتنی است؛ مسافران برای دریافت بلیت جایگزین پروازهای باطل‌شده به مرکز پاسخ گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت تماس حاصل کنند. 

همچنین مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازها می‌توانند از سایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir  و تلفن‌های  مرکز تلفن شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز به شماره‌های  0215100118 ,0215100111, 096330 اطلاعات پروازها را کسب کنند.

مسافران شرکت هواپیمایی ایران‌ایر نیز در روز دوشنبه (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)  با عنایت به تغییر برنامه پروازهای این شرکت لطفا قبل از عزیمت به فرودگاه امام (ره) با مرکز پاسخگویی هما تماس حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، به دنبال عملیات گسترده شنبه شب جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوریاسلامی ایران در سوریه اتفاق افتاد، پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) و برخی دیگر از فرودگاه‌های غرب کشور ۶ صبح امروز باطل شده بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی
  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه امام و مهر آباد به حالت عادی
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • محدودیت پروازهای فرودگاه امام خمینی و مهرآباد لغو شد
  • محدودیت پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد
  • ۴۵ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه امام باطل شد
  • پروازهای فرودگاه امام (ره) تا فردا باطل شد