Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:33:05 GMT

چرا باید شغل تعمیرات موبایل را انتخاب کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۶۲۰

چرا باید شغل تعمیرات موبایل را انتخاب کنیم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مشاغل و صنایع در سراسر جهان شروع به ارزش گذاری مهارت‌ها نسبت به آموزش می‌کنند. مردم می‌دانند که ممکن است مدارک تحصیلی به اندازه کافی مهارت و دانش فرد را ارزیابی نکنند. به همین دلیل است که افراد بیشتری برنامه‌هایی را انتخاب می‌کنند که به آنها کمک می‌کند تا با پیشرفت مهارت‌های خود در یک زمینه خاص شغل خود را ایجاد و یا حرفه ای را شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد صنعت گوشی‌های هوشمند در چند سال گذشته بی سابقه بوده و این باعث ایجاد مشاغل مرتبط با این صنعت شده است. تعمیرات تلفن همراه در حال تبدیل شدن به یک حرفه محبوب در بین جوانان است و بسیاری از افراد با شروع کار در این حرفه توانسته اند یک تجارت سودآور ایجاد کنند.

شغل تعمیرات موبایل

کاربران موبایل‌های هوشمند زیادی وجود دارند که اهل فن نیستند و حتی برای کوچک‌ترین مشکلات به کمک نیاز دارند. موقعیت‌های بسیاری وجود دارد که تلفن‌ها در آب می‌افتند یا دیگر کار نمی‌کنند و کاربران با عجله به نزدیکترین تکنسین تعمیر تلفن همراه می‌روند که می‌تواند دستگاه خود را در اولین فرصت تعمیر کند تا بتواند از آن استفاده کنند.

چقدر سرمایه برای راه اندازی شغل و بازار کار تعمیرات موبایل نیاز است؟

اصولاً وقتی قرار است کسب و کار خودمان را راه بیندازیم با این سوال مواجه می‌شویم. تعمیرات موبایل نیز از آن جا که شغلی آزاد و متعلق به خود شماست نیازمند وسایل و تجهیزات و صد البته مکانی برای جذب مشتریان است. پیشتر هم گفتیم که برای شغل تعمیرات موبایل از بابت مکان نگران نباشید. یک مکان کوچک نیز می‌تواند کارتان را راه بیندازد. از طرفی میزان اجاره مکان نباید شما را چندان نگران کند چرا که می‌توانید اطمینان داشته باشید که درآمدتان توان پرداخت اجاره مکانتان را خواهد داشت.

به هر حال حداقل هزینه‌ای که برای تهیه ابزارآلات تعمیرات موبایل به آن نیازمندید ۱۰ میلیون تومان و حداکثر ۵۰ میلیون تومان است. اینکه چه مقدار هزینه برای شما کارآمد است بستگی به تنوع خدماتی دارد که شما می‌توانید به مشتریان خود ارائه دهید. با این وجود نگران نباشید شما به راحتی می‌توانید با قدم‌های آهسته و مطمئن وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوید. مثلاً می‌توانید با فروش لوازم و قطعات جانبی موبایل شروع کنید و بعد کم کم خدمات خود را گسترش دهید. خدمات ساده ای مثل تعویض گلس، تعویض تاچ ال سی دی، تعویض باتری و …. بعد از اینکه به درآمد و سود مناسبی رسیدید قدم بزرگ‌تری بردارید و با تهیه ابزار آلات پیچیده خدمات خود را تخصصی‌تر و مشتریان ویژه‌تری نیز کسب کنید.

یادگیری تعمیرات موبایل ساده است

درک نحوه کارکرد موبایل و نحوه تعمیر آن در صورت بروز اشکال نسبتاً آسان است. از سخت افزار گرفته تا نرم افزار تلفن توسط یک متخصص خوب تعمیر تلفن همراه قابل تعمیر است.

این واقعیت که تعمیر تلفن همراه بسیار آسان است، این کار را برای افرادی که می‌خواهند شغل خوبی برای خود ایجاد کنند اما ممکن است تحصیلات دانشگاهی یا تحصیلات رسمی کافی نداشته باشند، مناسب می‌کند. آموزش تعمیرات موبایل در سال‌های اخیر از رشد خوبی برخوردار شده است و هرساله افراد زیادی وارد این حرفه می‌شوند.

دوره یادگیری تعمیرات موبایل کوتاه است

متخصصان تعمیر تلفن همراه مجبور نیستند زمان زیادی را برای آموزش حرفه خود بگذرانند. همانطور که اشاره شد یادگیری تعمیر موبایل آسان است و فقط در مدت زمان ۲ تا ۳ ماه قابل یادگیری است. در عین حال، اگر می‌خواهید در دوره تعمیر موبایل شرکت کنید، دلایل زیادی برای عضویت در مجتمع آموزشی برق برای یادگیری تعمیرات موبایل وجود دارد. مجتمع آموزشی برق با داشتن مربیان باتجربه و یک برنامه درسی گسترده که با مشاوره شغلی و پشتیبانی فنی رایگان همراه است، برای دانش آموزانی که می‌خواهند تعمیرات موبایل را بیاموزند و حرفه خوبی را در آن ایجاد کنند، انتخاب برتر است.

من با کارآموزان زیادی روبرو شده ام که فقط به دلیل اینکه علاقه زیادی به ابزارها دارند و به طور مداوم خود را از طریق آموزش‌های آنلاین به روز می‌کنند، می‌توانند به سرعت و به راحتی موبایل هوشمند را تعمیر کنند. تصور کنید که چنین افرادی پس از آموزش رسمی مناسب در زمینه تعمیر تلفن‌های همراه چقدر خوب عمل می‌کنند! هرکسی که واقعاً دوست دارد تلفن‌های همراه خود را از هم جدا کرده و مونتاژ کند و سعی کند دریابد که چگونه مدارها و سایر قطعات به یکدیگر متصل شده اند، در یادگیری تعمیرات تلفن همراه موفق خواهد بود.

چنین افرادی وقتی آموزش تعمیر تلفن همراه را می‌گذرانند بسیار عالی عمل می‌کنند. بعد از آموزش، آنها اصول را دارند و تکنیک‌های مختلفی را که در زمان آموزش استفاده شده است می‌دانند. این به آنها کمک می‌کند کار خود را سریع و روان شروع کنند. پس از آموزش، می‌توانند از طریق خودشان تجارت تعمیر موبایل را شروع کنند یا می‌توانند در یک فروشگاه تعمیر موبایل مشغول کار شوند.

متخصصانی که واقعاً مهارت تعمیرات موبایل را دارند و می‌توانند در حرفه خود به خوبی عمل کنند، می‌توانند به سرعت احترام همکاران حرفه ای و مشتریانی را که به آنها مراجعه می‌کنند جلب کنند.

این احترام معمولاً از این واقعیت ناشی می‌شود که تکنسین قادر است مطابق با جدول زمانی وعده داده شده، کار خود را به طور مؤثر انجام دهد و اطمینان حاصل کند که تمام تلاش برای حل یک مشکل است. یک صنعت همیشه به کسانی که وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند احترام می‌گذارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5210449

منبع: مهر

کلیدواژه: تعمیرات تخصصی تعمیرات موبایل کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی کسب و کارهای اینترنتی اپلیکیشن موبایل خودروسازان طراحی سایت لوازم خانگی سئو سایت گل و گیاه تبلیغات آب و فاضلاب شهری آسفالت بانک گردشگری تعمیر تلفن همراه یادگیری تعمیرات تعمیرات موبایل تعمیر موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) تعمیر کنترل تلویزیون با الکل و ورق قرص (فیلم) تکنیک کاربردی تعمیر پارگی شلوار جین (فیلم)

دیگر خبرها

  • تعمیر لامپ LED با سیم ظرفشویی توسط برقکار آمریکایی (فیلم)
  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم)
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد