Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@17:40:23 GMT

چگونه فالوور واقعی اینستاگرام بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۶۵۴

چگونه فالوور واقعی اینستاگرام بگیریم؟

بهترین روش خرید فالوور اینستاگرام واقعی چیست؟ +تخفیف عید فطر

روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. در هر کدام از روش ها به شیوه ای فالوور جذب پیج اینستاگرام می شود. اما بسیار مهم است که آیا فالوورهای افزایش یافته واقعی هستند؟ آیا تعامل مناسب را با صفحه اینستاگرام شما دارند؟ آیاد به مخاطبین شما تبدیل می شوند؟ آیا به موضوع پیج شما علاقه دارند؟

استارت آپ فالووریاب این مسایل را حل کرده است و برای پیج اینستاگرام فالوور واقعی و هدفمند و فعال جذب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر صفحه اینستاگرامی دارید که در آن محتوا تولید می کنید، بلاگر اینستاگرام هستید و یا پیج تجاری دارید و از اینستاگرام خود درآمد کسب می کنید می توانید با عضویت در فالووریاب برای پیج خود فالوور اینستاگرام واقعی جذب کنید که به موضوع پیج شما علاقه دارند.

فالووریاب انتخاب اینکه فالوورها از کجا جذب شوند را در کنترل پنل کاربری در اختیارخود شما قرار می دهد و می توانید تعیین کنید که چه افرادی پیج شما را فالو کنند؟ افراد با چه علایقی جذب صفحه اینستاگرام شما شوند؟

پکیج های فالووریاب بر اساس تعداد فالوور تنظیم شده است و فالووریاب این تضمین را به شما می دهد که تا زمانی که دقیقا تعداد فالوور اینستاگرام خریداری شده را برای اینستاگرام شما جذب کند به فعالیت خود ادامه دهد.

فالووریاب با کنترل پنل پیشرفته و کامل، تمامی آمار و ارقام مربوط به پیج اینستاگرام شما و آمار افزایش فالوور و فعالیت های انجام شده را به صورت عددی و نموداری در هر لحظه در اختیار شما می گذارد.

هم اکنون در فالووریاب عضو شوید و با خرید فالوور اینستاگرام واقعی به رشد صفحه خود در اینستاگرام سرعت دهید.

همچنین در حال حاضر به مناسبت عید فطر امکان خرید فالوور با تخفیف فراهم شده است. با کد تخفیف FETR1400 می توانید از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

امکانات ربات اینستاگرام افزایش فالوور فالووریاب:

-امکان ثبت هر تعداد پیج اینستاگرام و مدیریت آنها در یک حساب کاربری

-امکان خرید فالوور اینستاگرام ایرانی واقعی هدفمند و تخصیص آن به پیج های مختلف

-تضمینی بودن کیفیت و تعداد فالوورهای اینستاگرام خریداری شده

-مدیریت تنظیمات در پنل کاربری

-گزارش دهی و آماردهی عددی و نموداری به صورت لحظه ای

-پشتیبانی 24 ساعته در تمامی طول هفته

-بدون نیاز به دانلود و تحت وب

-اپلیکیشن اندروید و ios برای نصب در گوشی موبایل

-گزارش لحظه ای از طریق فعالسازی ربات تلگرام

مراحل خرید فالوور اینستاگرام:

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ربات اینستاگرام افزایش فالوور فالووریاب و خرید فالوور اینستاگرام واقعی می توانید به وب سایت Followeryab.com مراجعه فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان افزایش فالوور اینستاگرام فالوور اینستاگرام اینستاگرام خرید فالوور اینستاگرام ربات اینستاگرام رپرتاژ آگهی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان خرید فالوور اینستاگرام اینستاگرام شما پیج اینستاگرام افزایش فالوور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: باید از لبه پرتگاه فاصله بگیریم

جوسپ بورل این مطلب را در جمع خبرنگاران مستقر در بروکسل مطرح کرد و سپس توضیحاتی را درباره نشست امروز که پیرامون تحولات اخیر خاورمیانه تشکیل شد، مطرح کرد.

وی بدون اشاره به اینکه اقدام نظامی ایران علیه سرزمین‌های اشغالی در واکنش به تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در سوریه صورت گرفت، پاسخ ایران را یک اقدام «بی‌سابقه» و تشدید «چشمگیر» تنش‌ها توصیف کرد که از سوی اعضای شورا محکوم شد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تعهد کشور‌های این بلوک به امنیت رژیم صهیونیستی افزود که اعضا بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها و دعوت همه طرف‌ها به خویشتن‌داری تاکید کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم
  • سیامک نعمتی: با این وضعیت نمی‌توانیم سرمان را بالا بگیریم / فیلم
  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • ‍بیانیه حزب کارگزاران سازندگی ایران: با «دفاع» جلوی «جنگ» را بگیریم
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • بورل: باید از لبه پرتگاه فاصله بگیریم