Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@15:35:32 GMT

آشنایی با کف کش راد پمپ و اجزاء تشکیل دهنده ی آن

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۷۱۸

آشنایی با کف کش راد پمپ و اجزاء تشکیل دهنده ی آن

در داخل پمپ یک ماده وجود دارد که سیال است و هنگامی که موتور الکتریکی پمپ را به راه می اندازد، انرژی جنبشی که برای این ماده به وجود می آید بیشتر شده و سبب پمپاژ شدن آن خواهد شد. فشاری که برای ماده ی سیال به وجود می آید عموما متاثر از مقدار چرخشی است که پروانه های دستگاه به وجود می آورند. معمولا کاربرد اصلی کف کش راد پمپ به منظور پمپ کردن بوده و این کار برای آب های فاقد آلودگی و کاملا پاکیزه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کف کش راد پمپ

اجزاء تشکیل دهنده ی کف کش راد پمپ کدام هستند؟

به طور کلی کف کش راد پمپ از هفت جزء اصلی تشکیل شده است که این اجزا به شرح زیر هستند:

محور کف کش موتور الکتریکی کف کش پروانه ی دستگاه درزگیر که از نوع مکانیکی است محور دستگاه کابل های مربوطه سایر متعلقات و وسیله های جانبی

در هنگام خرید کف کش راد می بایست به چه نکته هایی توجه کنیم؟

برای این که بتوانیم تجربه ی خوبی از خرید کف کش راد پمپ کسب کنیم می بایست حتما نکته هایی را در نظر داشته باشیم. مهمترین این نکته ها به شرح زیر هستند:

میزان قدرتی که موتور الکتریکی دستگاه دارد مقدار آبدهی که می توان از این دستگاه دریافت نمود سطح مقطعی که برای دهانه ی کف کش راد وجود دارد دبی دستگاه نموداری که برای ارتفاع یا همان هد پمپ کف کش موجود است

به طور کلی با توجه به این که این نوع از پمپ ها دارای تنوع بسیاری هستند انتخاب و خریداری آنها دارای مشکلات خاص خودش می باشد. به همین دلیل هم برای این که بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع کف کش راد پمپ را انتخاب کنید بهتر است با یک کارشناس متخصص در این زمینه مشورت کنید و احتیاج ها و انتظاراتی که از پمپ مورد نظر دارید را بیان کنید و سپس با توجه به این موارد ذکر شده کارشناس مورد نظر مناسب ترین نوع را با توجه به کاربردی که شما از ان انتظار دارید انتخاب کرده و به شما معرفی می کند تا آن را خریداری کنید. برای خرید بهتر می توانید از سایت IRAN-PUMP.COM کمک بگیرید و از راهنمایی های متخصصان آن بهره مند شوید.

دستگاه مه پاش چیست ؟

یکی از ابزارها و ادوات گلخانه ای دستگاه های مه پاش هستند. این دستگاه ها که به نام میست نیز شناخته می شوند علاوه بر گلخانه ها در مرغداری ها و یا سالن های بسیار بزرگ نیز از این تجهیزات استفاده می شود. این لوازم مه پاش به وسیله ی پروسه ی تبخیر آب عملیات بیشتر کردن رطوبت محیط و سرد کردن آن و یا پیشگیری از خشکی هوا را انجام می دهند. این دستگاه ها را می توان هم در محیط های باز و هم در محیط های بسته بدون بروز هیچ گونه مشکلی مورد استفاده قرار داد. این را دقت داشته باشید که استفاده از لوازم مه پاش در محیط هایی که آب و هوای آن شرجی باشد پاسخگو نیست چرا که پایه ی کار این ادوات بخار کردن آب است. دستگاه های مه پاش در سه نوع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی وجود دارند و بسته به نوع استفاده میتوان مناسب ترین نوع آنها را برای کار خود انتخاب کنیم.

لوازم مه پاش کدام هستند؟

اجزای اصلی که یک سیستم مه پاش را تشکیل می دهند به شرح زیر هستند:

شیری مخصوصی که برای تنظیم و کنترل فشار به کار می رود پمپی که برای سیستم میست مورد استفاده قرار می گیرد قسمتی که برای گرفتن سختی آب وجود دارد پایه ای که برای نازل نازل سیستم میست موجود است شیلنگ مورد استفاده برای دستگاه که از نوع فشار قوی است. این شلنگ از نوع سیم دار پرسی بوده یا از جنس پلی آمید است. فیلتر نازل دستگاه که با نام افشانه هم شناخته می شود تابلو مخصوص کنترل

سیستم های میست و لوازم مه پاش و سایر ادوات باغبانی و گلخانه ای مانند کف کش راد پمپ را می توانید در سایت IRAN-PUMP.COM جستجو نموده و خریداری کنید.

فیلتر دیسکی چیست؟

یکی از ادوات کشاورزی که می توان از آن برای جدا کردن ذره هایی در آب که به شکل معلق در آن وجود دارند بهره گرفت فیلتر دیسکی هستند. این نوع از دستگاه ها با دقت های مختلفی طراحی شده و به بازار عرضه می شوند و شما می توانید بر حسب نیاز خود آنها را خریداری کنید. این ذره هایی که به شکل معلق هستند پس از انجام پروسه ی جداسازی در درون یک فیلتر جمع آوری می شوند و سپس این فیلتر برای استفاده های اینده تمیز شده و مورد شستشو قرار می گیرد. این نوع فیلترها که به نام فیلتر ثانویه هم شناخته می شوند از یک صفحه ی مشبک یا توری تشکیل شده اند که از جنس پلاستیک می باشند. علت نامگذاری این فیلترها به این نام وجود دیسک هایی است که از جنس پلاستیک هستند و در ساختار خود دارای شیار هایی هستند که عرض آنها بسیار کم است. این شیارهای موجود در فیلتر قادر هستند تا کلیه ی مواد آلاینده ای که در سایز میکرونی بوده و در آب به شکل معلق قرار دارند را از آن مجزا نموده و در خود نگهداری نماید.

راد پمپ

اجزای تشکیل دهنده ی فیلتر دیسکی کدام هستند؟

یک فیلتر دیسکی از اجزای زیر درست شده است:

سامانه ی ایجاد خلا همزن سامانه ای که برای پاکسازی به کار می ورد و به نام بک واش هم شناخته می شود صفحه هایی از جنس سرامیک شاسی که مخصوص نگه داشتن قطعه ها در جای خودشان است سیستم کنترل

در صورتی که قصد خرید فیلتر دیسکی، لوازم مه پاش، کف کش راد پمپ و سایر مواردی از این دست را دارید می توانید این کار را به کمک سایت IRAN-PUMP.COM انجام دهید.

   این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.    

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رپور دستگاه ها ی دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند

ایسنا/گیلان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان در حاشیه برگزاری دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی گفت: هدف نهایی از این طرح آموزش دانش آموزان به عنوان همیار و سفیر نجات غریق است تا بخش زیادی از هم استانی ها با ابتدایی‌ترین موضوعات مربوط به پیشگیری از غرق شدگی آشنایی پیدا کنند.

هاشم اسماعیلی در حاشیه دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی استان گیلان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این طرح مشترک بین هیئت نجات غریق و غواصی گیلان با معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در جهت کاهش آمار غریق در سطح استان به عنوان استان ساحلی در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به وجود ۳۴ منطقه آموزش و پرورش در استان، مسئولین انجمن شنا و سرگروه‌های آموزشی از هر یک از مناطق در کارگاه پیشگیری از غرق شدگی حضور دارند.

اسماعیلی تصریح کرد: مطالب این دوره توسط اساتید و مدرسین حوزه نجات غریق و غواصی استان تولید و ارائه می شود.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان تاکید کرد: شرکت کنندگان در این طرح به عنوان سفیران و مدرسین دوره‌های پیشگیری از غرق شدگی در مدارس سطح استان مخصوصاً مدارس متوسطه اول و دوم دانش آموزان را تحت آموزش قرار می‌دهند.

اسماعیلی در خصوص هدف اجرای این طرح گفت: با توجه به حضور گردشگران در سواحل گیلان همچنین عدم آشنایی و اطلاع برخی از هم استانی های خودمان با مسائل حوزه نجات غریق و پیشگیری از غرق شدگی و اینکه هر ساله بخشی از مغروقین سواحل گیلان از بومیان استان اعم از کودکان، جوانان و حتی بزرگسالان هستند لذا سعی کردیم این طرح را به عنوان یک طرح پیشگیری در گیلان عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به طرح دانش آموزی همیار پلیس تصریح کرد: در این طرح دانش آموزان به عنوان همیار و سفیر نجات غریق، موارد فرا گرفته در این دوره‌ها را به خانواده‌هایشان انتقال دهند تا با ابتدایی‌ترین موضوعات مربوط به پیشگیری از غرق شدگی آشنایی پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها