Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز ترک اعتیاد در روستای دستگردان در جاده میامی در اطراف مشهد خبر داد.

مهدی رضایی با اعلام این خبر بیان کرد: این آتش‌سوزی شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در پی آن آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۴۹،۶،۴۱،۱۵ و بخش رضویه به محل حادثه در روستای دستگردان در جاده میامی به مشهد اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد حریق در یکی از آسایشگاه‌های این مجموعه رخ داده که امدادگران ضمن مهار آتش  قریب به ۲۰۰ نفر را از میان دود و آتش نجات دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، بنا به اعلام اورژانس مشهد در این حادثه ۳ نفر فوت و ۲۴ نفر دیگر مجروح شده‌اند که به مراکز درمانی شهر مشهد منتقل شدند .

یک تیم کارشناسی از آتش‌نشانی مشهد مامور بررسی دقیق علت وقوع این حادثه هستند.

/ایسنا

--- --- ---

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز در منطقه رباط سفید در جاده مشهد به سمت تربت حیدریه رخ داد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه ناوگان اورژانس شامل یک بالگرد و ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد