Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@13:59:12 GMT

توزیع ۱۰۰ سبد کالا بین مددجویان بهزیستی اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۸۳۰

توزیع ۱۰۰ سبد کالا بین مددجویان بهزیستی اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد در راستای طرح ضیافت همدلی، از توزیع ۱۰۰ بسته سبد کالا بین مددجویان تحت پوشش این اداره به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

مرضیه نانکلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ماه ضیافت و همدلی در  راستای خدمات رسانی مطلوب و کمک های دانشکده علوم پزشکی، خیرین و کمک های انسان دوستانه و خدمت به جامعه هدف تحت پوشش این اداره تعداد ۱۰۰ بسته سبد کالا هر بسته به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان توسط مسئول مشارکت ها و با همکاری مرکز مثبت زندگی کد ۴۱۷۰ بین جامعه هدف توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش ریالی کل سبد کالا را ۴۰ میلیون تومان برشمرد و افزود: گوشت، برنج، روغن، قند، رب، ماکارونی، سویا، ماسک، چای خشک و تن ماهی از جمله محتویات هر یک از سبد کالاها بوده که توسط مددکاران بین جامعه هدف توزیع شده است.

نانکلی با اشاره به وجود ۲۸۰۰ معلول جسمی حرکتی و ذهنی در شهرستان اسدآباد اضافه کرد: از این تعداد هفت معلول تحت پوشش و مستمری بگیر بهزیستی است و مابقی به صورت موردی از بهزیستی خدمات دریافت می کنند.

وی همچنین با اشاره به مسکن مددجویان بهزیستی بیان کرد: امسال بیش از ۱۰۰ مورد از مددجویان بهزیستی شهرستان در سطح روستا به بنیاد مسکن معرفی شدند که از این تعداد ۴۵ خانوار روستایی تحت حمایت بهزیستی برای بهره مندی از مسکن محرومان توسط بنیاد مسکن تأیید و به بانک معرفی شده و نسبت به تکمیل پرونده خود در بانک اقدام کرده اند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در رابطه با مسکن محرومان در روستاها در صورت داشتن زمین لازم توسط معلولان و نیازمندان تحت پوشش، ۵۰ میلیون تومان به صورت رایگان و ۵۰ میلیون تومان وام بدون بهره و نیز با امتیازات آب و برق برای آنها برای ساخت مسکن  پرداخت می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها بهزيستي سبد كالا مددجوی بهزیستی مسکن محرومان معلولان ماه رمضان تحت پوشش سبد کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست

حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار داشت: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

به گزارش خانه ملت، نماینده شاهین شهر در مجلس، تسریع در پرداخت عیدی ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را خواستار شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن تبریک سال نو گفت: طبیعتا در سال جدید یکی از اولویت‌های اصلی باید تقویت معیشت مردم باشد و برنامه ریزی باید در این راستا صورت گیرد.

وی ادامه داد: مخصوصا رسیدگی به وضعیت اقتصادی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط اقتصادی فعلی باید با دقت بیشتری پیگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و باید مسئولان پاسخگو باشند و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی