Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:11:41 GMT

اجرای پویش ایران همدل در مینودشت/ ۳۰۰۰ پرس غذای گرم توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۹۱۰

اجرای پویش ایران همدل در مینودشت/ ۳۰۰۰ پرس غذای گرم توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ملکان پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با آغاز پویش ایران همدل مردم و خیرین نوع دوست شهرستان مینودشت تاکنون بیش از ۴۵۰ بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرده اند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مینودشت افزود: ارزش ریالی این بسته ها ۸۳۵ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال بوده که شامل برنج، مرغ، رب، حبوبات، ماکارانی، سویا و غیره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ادامه این پویش اداره بهزیستی شهرستان با همکاری موسسات و خیرین سه هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم و آسیب خیز شهرستان به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال طبخ و توزیع شده است.

ملکان از مردم و خیرین نیکوکار این شهرستان خواست تا با شماره گیری کد دستوری پویش ایران همدل در این کار خیر سهیم شوند

کد خبر 5210482

منبع: مهر

کلیدواژه: مینودشت کمک مومنانه ویروس کرونا روز قدس بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه عید سعید فطر انتخابات 1400 گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس اردبیل عکس استانها فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • (تصاویر) ارتفاعات برفچال، شهرستان مینودشت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان