Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:01:59 GMT

توزیع ۹ هزار بسته غذایی در خراسان جنوبی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۳۲۵۸

توزیع ۹ هزار بسته غذایی در خراسان جنوبی آغاز شد

سید مجتبی موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان و محرومان و نیز آسیب‌دیدگان از کرونا، رزمایش همدلی و احسان را طی پنج مرحله در استان خراسان جنوبی اجرا کردیم.

وی گفت: این بسته‌ها در آستانه عید سعید فطر بین افراد آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان که از طریق گروه‌های جهادی و کانون‌های مساجد، سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها در استان شناسایی شده‌اند، در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی اظهار داشت: همچنین در ماه رمضان امسال ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط این ستاد طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نیز ۲۳۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

موسوی گفت: بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی در پنج مرحله رزمایش همدلی و احسان به ارزش ۲۰ میلیارد تومان در استان خراسان جنوبی توزیع کرده‌ایم و در این مدت ۲۳ هزار بسته بهداشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان و ۲۶۰ هزار ماسک نیز توزیع شد.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در خراسان جنوبی ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد به ۵۰۰ نفر از کسبه آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: در مجموع سال گذشته توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و در سال جاری نیز پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: این ستاد در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تامین بسته‌های معیشتی و بهداشتی و توزیع مناسب و رایگان ماسک به مقابله با این ویروس برخاسته است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان جنوبی مشارکت های مردمی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تسهیلات بانکی ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان جنوبی مشارکت های مردمی اخبار کنکور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان جنوبی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار