Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش در دیدار با رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی بر اجرای طرح ملی مشترک «ارتش فعال و آماده» تاکید کردند.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، امیر فولادی رییس سازمان تربیت بدنی و اعضای هیات ورزش همگانی ارتش با حضور در فدراسیون همگانی با افشین ملایی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار امیر فولادی با اشاره به ضرورت توسعه همکاری‌های مشترک فی مابین فدراسیون ورزش‌های همگانی و تربیت بدنی ارتش گفت: نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت شغلی همواره آماده و فعال هستند و ورزش و فعالیت بدنی با سبک زندگی آن‌ها عجین است.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش ادامه داد: از این رو ضروری است با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی و با اجرای طرح‌های نوین و علمی گام‌های موثرتری در زمینه توسعه ورزش نیرو‌های مسلح ارتش و خانواده‌های آنان برداریم.

امیر فولادی در پایان بر آمادگی کامل ارتش برای اجرای طرح‌های ملی مشترک با فدراسیون ورزش‌های همگانی را اعلام کرد.

افشین ملایی هم با قدردانی از پیشگامی ارتش در تعامل و همکاری بین سازمانی افزود: خانواده ارتش به دلیل سازماندهی نظام‌مند و روحیه مبتنی بر انسجام و کار تیمی، جمعیتی ارزشمند برای اجرای برنامه‌های توسعه ورزش همگانی محسوب می‌شود و این افتخار فدراسیون ورزش‌های همگانی است که بتواند خدماتی متناسب با نیاز‌های ورزشی خانواده بزرگ ارتش به این عزیزان ارایه کند.

ملایی در ادامه به اجرای طرح «پادگان فعال و دوستدار ورزش» اشاره کرد و گفت: آماده ایم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این طرح را اجرایی کرده و به تجربه‌ای موفق برای کشور و سایر نهاد‌های نظامی و اجرایی تبدیل کنیم.

در این نشست امیر حسینی رئیس هیأت ورزش همگانی ارتش و رضا شجیع نایب رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: احمدی خبر داد: اجرای پروژه‌های ملی ورزش همگانی در استان‌ها

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش همگانی فدراسیون ورزش های همگانی افشین ملایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های همگانی ورزش همگانی فدراسیون ورزش های همگانی افشین ملایی فدراسیون ورزش های همگانی ورزش همگانی تربیت بدنی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسئولان فدراسیون بوکس ایران، برنامه‌های تدوین شده برای آماده‌سازی تیم ملی کشورمان را اجرایی می‌کنند.   بر این اساس، تیم بوکس روسیه، ۱۵ فروردین وارد تهران خواهد شد و اردویی به مدت هشت روز با تیم بزرگسالان کشورمان برگزار خواهد کرد.   تیم روسیه با کاروانی ۱۱ نفره شامل هفت بوکسور، ۲ مربی، سرپرست و پزشک وارد تهران می‌شود. قرار است در این اردو علاوه بر تمرین مشترک، دیدار دوستانه هم بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شود.   تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود