Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه‌ای انفجار تروریستی "دشت برچی" افغانستان را محکوم کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زاهدان ، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن برای دفتر استانی تسنیم نمابر شده انفجار تروریستی دشت برچی افغانستان را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به شرح زیر است:

مرثیه شاعران برای دختران افغانستان در فراغ "مرد میدان"/ و چه خالیست در جهان امروز، جای یک قاسم سلیمانیآیت‌الله سیستانی: کشورهای مسلمان و جامعه جهانی وظیفه دارند افغانستان را تنها نگذارندافغانستان| شهدای دبیرستان «سیدالشهداء» در کابل به 85 نفر افزایش یافتتولیت آستان قدس حمله تروریستی به کودکان در کابل را به ملت افغانستان تسلیت گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ(حج،38)

ریختن خون مظلومان و حملات خصمانه و مزورانه تروریستی همواره آخرین حربه دست نشاندگان فرومایه است که نشانگر عمق حماقت و رذالت آنان است. این واقعه تلخ موجب تألم و تأسف عمیق ملت بزرگ ایران و به ویژه جامعه دانشگاهی و قشر بسیجی شد.

ما دانشجویان استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تسلیت و اعلام همدردی با برادران و خواهران داغ دیده افغانستانی، این اقدامات وحشیانه و بزدلانه تروریستی که حاصل سایه شوم و شرارت‌انگیز دولت تروریست آمریکا در منطقه است را محکوم می‌کنیم.

امید است با کم شدن شر پدرخوانده تروریست‌های جهان و موالید نامشروعش از منطقه، شاهد برقراری صلح و اتحاد در بین تمامی کشورها و ملت‌های منطقه از جمله کشور همسایه و همزبان، افغانستان باشیم.

السلام علیکم و رحمه‌الله

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مطهری زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل
بسیج دانشجویی دانشکده شهید باهنر زاهدان
بسیج دانشجویی دانشکده شهید عارفی زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم دریانوردی چابهار
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت معلم پردیس رسالت زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای دخترانه حیدری خباز
بسیج دانشجویی موسسه غیر انتفاعی هاتف زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیکشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نیکشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور راسک
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد چابهار
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خاش
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خاش

انتهای پیام/391/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زاهدان بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی

  محمدرضا طاهری نسب در حاشیه بازدید از باشگاه تکواندو دختران در شهرستان سراوان که با حضور خیران ورزشی صورت گرفت،   از برگزاری کمپ تکواندو با حضور مربیان تیم ملی تکواندو از ۲۹ فروردین به مدت سه روز در زاهدان خبر داد.

وی افزود: هیئت تکواندو استان در سال جدید برنامه‌های خود را عملی می‌کند که مهم‌ترین برنامه هیئت استان حضور تیم ملی نوجوانان در بخش دختران و حضور سرمربیان و مربیان تیم ملی تکواندو در شهر زاهدان سیستان و بلوچستان با حضور دختران تکواندوکار استان‌های هم‌جوار و خود استان در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف از برگزاری کمپ سه‌روزه تکواندو ارتقای سطح فنی تکواندوکاران است تا بتوانیم گام مؤثری در این زمینه برداشته باشیم.

طاهری نسب خاطرنشان کرد: با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و در اردیبهشت‌ماه مسابقات ۶ جانبه تکواندو پس از چندین سال به میزبانی زاهدان در استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال و از طریق هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو با خیرین ورزشی ارتباط گرفتیم که برای اولین‌بار به ورزش تکواندو حضور یافتند که بتوانیم در حوزه فنی و کمک‌های تجهیزاتی از حضور خیرین بهره‌مند شویم.

علی امیرزاده، رئیس گروه کارآفرینی و نیکوکاری ورزشی آرتام از اردبیل نیز در حاشیه بازدید از باشگاه تیم تکواندو دختران سراوان بیان کرد: در حوزه ورزش به‌ویژه تکواندو در قسمت خیریه و تکنیک‌های فنی در خدمت ورزشکاران سراوانی باشیم.

وی گفت: باتوجه‌به تعاریفی که از استعدادهای تکواندوکاران سراوانی به‌ویژه دختران تکواندوکار شنیدیم به سراوان آمدیم تا از نزدیک بازدید انجام دهیم، برخی از کمبودها مشاهده شد که طبق قولی که دادیم تأمین و هدیه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • حمله تروریستی کروکوس را محکوم می‌کنیم
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان