Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت اخبار کرونا در استان، اظهار داشت: در حال حاضر ۶۴۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی ادامه داد: ۱۳۸ نفر از این تعداد در بخش‌های ویژه تحت مراقبت هستند که ۳۴ نفر از آن‌ها با حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی‌ کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۰۰ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی اشاره‌ای به وضعیت بیمارستان‌های شهرستان‌های استان داشت و افزود: اسلام‌آباد غرب با ۶۰ بیمار و پاوه با ۳۶ بیمار بیشترین تعداد بیماران را دارند.

وی در خصوص برنامه واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، خاطرنشان کرد: هشت مرکز دیگر که بیشتر سالن‌های ورزشی در سطح شهر کرمانشاه است برای واکسیناسیون آماده می‌شود.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه واکسیناسیون ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با اهدای اعضای زنده یاد نجم الدین رزمجویی سه بیمار، حیاتی دوباره یافتند.
کبد و کلیه زنده یاد نجم الدین رزمجویی ۵۵ ساله که دچار مرکز مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به دو بیمار نیازمند به کبد و کلیه در بیمارستان پیوند اعضا اهدا شد.
قرنیه آن مرحوم هم به بیماری دیگر در بیمارستان خلیلی شیراز پیوند زده شد.

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان