Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنت مکنزی، فرمانده مرکز فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکایی در منطقه موسوم به سنتکام  در گفت‌وگو با شبکه سعودی العربیه با بیان این ادعا که همچنان بر این باوریم که ایران بزرگ ترین تهدید برای ثبات در منطقه است و همچنان فعالیت های پلیدی چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم و از طریق نمایندگان خود علیه ما و هم پیمانان و دوستان ما در منطقه انجام می دهد، گفت: پاسخ ما نیز بازدارندگی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : ما با دوستانمان در منطقه توافق خواهیم کرد بنابراین مورد هجوم قرار دادن ما به سود ایران نیست و بهای آن بسیار زیاد و بیشتر از چیزی خواهد بود که آن را تخیل می کنند.

فرمانده سنتکام گفت: موضع ما در منطقه دفاعی است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در عراق باقی خواهد ماند ‌و به عملیات خود برای مقابله با داعش ادامه خواهد داد. به نظر من در عراق باقی خواهیم ماند و آینده ما در عراق هر چه خواهد بود به طور مشترک آمریکا و عراق آن را مشخص خواهند کرد نه طرف سومی مانند ایران.

وی در رابطه با حضور نیروهای آمریکایی در سوریه نیز مدعی شد: حضور ما در سوریه برای مبارزه با داعش است و تا به امروز موفقیت های زیادی محقق کردیم.

310 310

کد خبر 1514093

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پنتاگون ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولتون: بازدارندگی آمریکا و اسرائیل متحمل یک شکست سنگین شد

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا گفت حمله شبانگاه گذشته ایران به اهداف اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی «نمایانگر شکست سنگین بازدارندگی آمریکا و اسرائیل» است.

به گزارش ایسنا، جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه سی.ان.ان در واکنش به حمله دیشب ایران به رژیم صهیونیستی به تلافی حمله تروریستی این رژیم در ۱۳ فروردین به ساختمان کنسولگری ایران در شهر دمشق گفت، حمله ایران «شکست سنگین بازدارندگی آمریکا و اسرائیل» را نشان می‌دهد.

او در این مصاحبه گفت: «چیزی که ما امشب دیدیم نمایانگر شکست سنگین بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود. شکست سنگینی در برابر ۲۰۰ موشک کروز و بالستیک و پهپاد.»

بولتون در ادامه این مصاحبه گفت: «بیایید از جورج دبلیو. بوش تشکر کنیم که آمریکا از معاهده ۱۹۷۲ ضد موشک بالستیک خارج و توانمندی دفاع ضد موشکی آمریکا را به کار گرفت.»

این مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا که همواره به عنوان یک چهره جنگ‌طلب شهرت داشته در این مصاحبه پیشنهاد داد آمریکا و رژیم صهیونیستی در پاسخ به این حمله به ارزیابی خسارات و تقویت بازدارندگی دست زده و «اسرائیل نه یک پاسخ متناسب بلکه یک پاسخ بسیار شدیدتر بدهد.»

بولتون مدعی شد: «وقتی بازدارندگی شکست خورده شما باید به دشمن این درس را بدهید هر گونه حمله‌ای که در آینده بخواهد انجام دهد خساراتش بسیار بیشتر از دستاوردهایش خواهد بود.»

او اظهار کرد: «کاری که ایران کرد چشمگیرترین اقدام بود، اینکه از خاک خود مستقیما موشک‌های کروز و بالستیک را به سمت اسرائیل شلیک کرد.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد
  • ادعای مقامات آمریکایی: تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • آمریکا مدعی سرنگونی ۵ پهپاد انصارالله شد
  • ادعای مقامات آمریکایی : تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • فرمانده سابق سنتکام: در برابر ایران آسیب‌پذیر هستیم
  • بولتون: حملات ایران شکست بازدارندگی اسرائیل و آمریکا بود
  • بولتون: بازدارندگی آمریکا و اسرائیل متحمل یک شکست سنگین شد
  • عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل و معادله جدید منطقه ای
  • جان بولتون: قدرت بازدارندگی آمریکا و اسرائیل ناکام مانده است
  • تمدید حضور فرمانده سنتکام در اسرائیل