Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه از کاهش شدید تعداد بیمه شده های ورزشی استان در سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا خبرداد.

نسرین نازیی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کاهش شدید تعداد بیمه شده‌های ورزشی کرمانشاه در سال 1399، اظهار کرد: سال گذشته جمع کل بیمه شده های ورزشی استان حدود 26 هزار و 429 نفر بود که از این تعداد 18 هزار و 877 نفر را آقایان و هفت هزار و 552 نفر را خانم های ورزشکار تشکیل می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این آمار درحالی است که سال 1398 جمعا 80 هزار نفر بیمه شده ورزشی در استان داشتیم که در سال 1399 به حدود یک چهارم کاهش یافته است.

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه با بیان اینکه شهرستان کرمانشاه رکورددار تعداد بیمه شده های ورزشی بین شهرستانهای استان است، افزود: 15 هزار و 700 نفر از کل 18 هزار و 877 نفر بیمه شده ورزشی استان مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

به گفته این مسئول، شهرستان ای جوانرود با 1643 نفر، اسلام آبادغرب با 1224 نفر و روانسر با 907 نفر بعد از کرمانشاه بیشترین تعداد بیمه شده های ورزشی استان را به خود اختصاص داده اند.

نازیی تاکید کرد: همچنین شهرستانهای پاوه با 598 نفر، گیلانغرب با 559 نفر و هرسین با 451 نفر به ترتیب کمترین آمار ورزشکاران سازمان یافته استان را طی سال گذشته داشته اند.

وی در ادامه رشته های پرطرفدار ورزشی کرمانشاه را در سال گذشته اعلام کرد و گفت: همانند سالهای گذشته فوتبال همچنان محبوب ترین رشته ورزشی در استان محسوب می شود.

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه تعداد بیمه شده های رشته فوتبال را در استان طی سال گذشته حدود 7150 نفر اعلام کرد و گفت: بعد از فوتبال هیات انجمن های ورزش های رزمی با 1470 نفر و بدنسازی و پرورش اندام با 1354 نفر بیشترین تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان را  در سال گذشته به خود اختصاص داده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته برخی هیات های ورزشی استان در سال گذشته به عدد انگشتان یک دست هم نرسید، گفت: هیات نابینایان و کم بینایان استان در این سال تنها دو ورزشکار سازمان یافته داشته است.

نازیی ادامه داد: همچنین در رشته اسکی سه نفر، ناشنوایان 10 نفر، بولینگ و بیلیارد 14 نفر و تیرو کمان 17 نفر بیمه شده ورزشی داشته ایم.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بیمه ورزشی كرمانشاه پزشكي ورزشي تعداد بیمه شده های ورزشی ورزشی استان ورزشی کرمانشاه سازمان یافته سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی 

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا. وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار): تیم ملی هاکی بانوان

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

قهرمان فردا (دیپلم افتخار): محمد بیرانوند

قهرمان فردا: امیررضا معصومی

برترین سرمربی (دیپلم افتخار): حسین عبدی

برترین سرمربی: علی نادری

بانوی ورزش ایران: ناهید کیانی

آقای ورزش ایران: امین میرزازاده

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه