Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:20:34 GMT

جدال طارمی با عابدزاده و عزت اللهی در سایت AFC

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۳۸۵۲

جدال طارمی با عابدزاده و عزت اللهی در سایت AFC

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک نظرسنجی و برای انتخاب بهترین لژیونر هفته آسیا، نام 3 بازیکن ایرانی را در لیست خود قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به رسم همیشگی خود، با انتشار یک نظرسنجی از کاربران خود درخواست کرد تا بهترین بازیکن آسیایی شاغل در فوتبال اروپا را به عنوان بهترین لژیونر انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نظرسنجی نام 3 بازیکن ایرانی نیز در بین 10 گزینه مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا دیده می شود. مهدی طارمی به همراه امیر عابدزاده و سعید عزت اللهی، بازیکنانی هستند که از سوی AFC کاندیدی دریافت عنوان بهترین لژیونر آسیا شده اند. وب سایت AFC درباره علت حضور این سه بازیکن ایرانی در این نظرسنجی، توضیحات زیر را ارائه داده است:

 

مهدی طارمی (پورتو)
86 دقیقه، 1 پاس گل (در جریان تساوی 1-1 مقابل بنفیکا)
69 دقیقه، 2 گل، 2 پاس گل، 83٪ دقت پاس (در جریان پیروزی 5-1 برابر فارنسی)
امیدهای پورتو برای کسب عنوان قهرمانی اکنون به صورت رسمی از بین رفته است، اما ظاهراً هیچ چیز نمی تواند مانع از پیشرفت مهدی طارمی را برای رسیدن به جمع غول های پرتغالی شود.
او در پیروزی دوشنبه شب مقابل فارنسی به طور مستقیم در چهار گل نقش داشت  و در این فصل تعداد گلهای خود را به 22 گل رساند. یک گل بیشتر از 21 گل خود در فصل 2019-20 و در زمان حضور در ریو آوه.

 

سعید عزت اللهی (وایله)
90 دقیقه، 1 گل، 77٪ دقت پاس، 5 دفع توپ (در جریان پیروزی 4-2 در برابر ساندرجیسک)
یک گل استثنایی در غروب روز یکشنبه ودر در مقابل هزاران هوادار خوشحال. آنها فوتبال را بدون دلیل زیبا نمی نامند. شوت سعید عزت اللهی از فاصله 25 یاردی نه تنها لبخند بر لب هواداران وایله گذاشت، بلکه عملکرد فوق العاده ای را رقم زد و تیم دانمارکی را با سه بازی باقی مانده از منطقه سقوط خارج کرد.

 

امیر عابدزاده (ماریتیمو)
90 دقیقه، 4 سیو (0-1 مقابل ژیل ویسنته)
90 دقیقه، 6 سیو (1-1 مقابل پاکوس د فریرا)
امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی فصل خود را در فرم عالی به اتمام می رساند و در تساوی 1-1 تیمش برابر پاکوس د فریرا عملکرد خوبی داشت. عابدزاده در 5 بازی اخیر خود فقط دو گل خورده است و 20 سیو نیز انجام داده است.

 

اف سی وایله مهدی طارمی امیر عابدزاده پورتو سعید عزت اللهی ماریتیمو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی طارمی امیر عابدزاده پورتو سعید عزت اللهی ماریتیمو سعید عزت اللهی امیر عابدزاده مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا

به گزارش "ورزش سه"، العین که در میان شگفتی همگان توانست با ارائه یک بازی زیبا در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد تیم النصر عبور کند، امروز در بازی رفت فینال غرب آسیا، مقابل دیگر تیم عربستانی متعلق به شهر ریاض یعنی الهلال قرار می‌گیرد.

نماینده امارات امروز کار سختی برای غلبه بر پرافتخارترین تیم آسیا دارد اما آنها امیدوارند که یک بار دیگر به لطف حمایت هواداران و در زمین خودی، مقابل دیگر غول سعودی به پیروزی رسیده و آمار برتری‌های متوالی الهلال را قطع کنند.

برای بازی امروز، خالد عیسی در درون دروازه العین قرار گرفته است. دو مدافع مرکزی این تیم کوامی اوتون و خالد الهاشمی هستند. در سمت راست نیز بندر الاحبابی کاپیتان العین حضور دارد و در سمت چپ نیز اریک مندز به بازی می‌پردازد.

هرنان کرسپو در این مسابقه از دو هافبک مرکزی در ترکیب تیمش بهره می‌برد. پارک یونگ وو بازیکن مطرح کره‌ای و یحیی نادر بازیکنان میزبان هستند. جلوتر از آنها نیز شاهد حضور محمد عباس هستیم.

چشم هواداران العین برای این مسابقه به گلزنی سه عنصر تهاجمی تیم دوخته شده است. جایی که کاکو رومرو در سمت راست و ماتیاس پالاسیوس در سمت چپ به عنوان وینگر های العین بازی می‌کنند. در نوک خط حمله نیز سفیان رحیمی مراکشی که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل النصر موفق به گلزنی شد، به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا