Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل: در دیدار با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت جهت گشایش اشتغال و حمایت از 200 طرح تولیدی و اشتغالی موافقت شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ در نشست استاندار و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل مصوبات سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور به اردبیل پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسم رحیمی گفت: پذیرش 45 طرح سردخانه‌ای سهم صندوق کارآفرینی امید با نیاز مالی بیش از 64 میلیارد تومان از محل منابع مازاد اشتغال روستایی جهت پرداخت تسهیلات بزودی توسط صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل آغاز خواهد شد.
وی افزود: پذیرش 45 طرح مهم و اولویت‌دار تولیدی استان با نیاز مالی بیش از 43 میلیارد تومان از محل اعتبارات تفاهم‌نامه مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صندوق کارآفرینی امید جهت پرداخت تسهیلات نیز از دیگر مصوبات این نشست بود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به لزوم حمایت از طرح های خرد و شرکت های تعاونی تصریح کرد: پذیرش 29 طرح اقتصادی با نیاز مالی بیش از 62 میلیارد تومان جهت پرداخت تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید عملیاتی خواهد شد.
قاسم رحیمی اظهار کرد: بازرسی و اعتبارسنجی از 122 طرح اشتغالی جهت پرداخت 123 میلیارد تومان تسهیلات برای گشایش اشتغال نیز موافقت شد.
وی افزود: پرداخت تسهیلات مرحله پنجم طرح اشتغال پایدار روستایی توسط صندوق کارآفرینی امید به زودی آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید کار و رفاه اجتماعی پرداخت تسهیلات میلیارد تومان استان اردبیل جهت پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال تعهد شده استان مطلوب بوده است، ابراز داشت: برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های این حوزه باید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: طی ارزیابی شش ماهه نخست سال گذشته در موضوع تعهد اشتغال ایجاد شده، استان سمنان توانست بین استان‌های کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

استاندار سمنان بابیان اینکه بانک‌های عامل باید برای تخصیص ۱۰۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ تلاش بیشتری انجام دهند، ابراز داشت: رسیدن به بیش از این میزان می‌بایست در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در مراجعات مردمی سفر دور دوم رئیس جمهور به استان سمنان بالغ بر یکصد و ۱۱ هزار درخواست به ثبت رسید که پیگیری و رسیدگی خواهند شد.

وی افزود: اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی به نسبت دور قبل سفر با رشد بسیار چشمگیری همراه بود که امیدواریم این اعتبارات بتواند سهم اشتغال استان را افزایش دهد.

کد خبر 6086383

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری