Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:01:37 GMT

برخورد چهار دستگاه خودروی باربر در اراک ۲ کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۳۹۵۴

برخورد چهار دستگاه خودروی باربر در اراک ۲ کشته برجا گذاشت

«مسعود آقازیارتی» در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه بر اثر برخورد ۲ دستگاه نیسان بار، یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه وانت پراید رخ داد و بر اثر شدت برخورد اتاقک خودروها در هم پیچیده شده بود و سرنشینان در اتاقک‌ها گرفتار شده‌ بودند.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از اطلاع از حادثه، ماموران ایستگاه‌های شهید نظری، کوی مصطفی خمینی، میدان فراهان و کوی الغدیر برای رهایی مصدومان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: نجاتگران آتش‌نشان در این حادثه به چند گروه تقسیم شدند و ضمن ایمن سازی محل برای جلوگیری بروز حوادث احتمالی با استفاده از تجهیزات مخصوص و و ست هیدرولیک امداد و نجات افراد گرفتار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دادند.

آقازیارتی اظهار داشت: پس از معاینات پزشکی، ۲ نفر از سرنشینان این خودروها به‌علت شدت جراحات جان خود را از دست دادند و سه سرنشین دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: علت وقوع این حادثه از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

برچسب‌ها آتش نشانی اراک استان مرکزی تصادف شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی اراک استان مرکزی آتش نشانی اراک استان مرکزی تصادف شهری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته

آفتاب‌‌نیوز :

حمید قویدل روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این اتوبوس حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می کرده که بعد از محدوده تله کابین واژگون شده است.

وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و گفت: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می شود.

خبرگزاری تسنیم نیز نوشته است که در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده اند. ۱۸ مصدوم نیز به بیمارستان‌های فاطمی اردبیل و شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی طی ۷۲ ساعت گذشته در هرمزگان
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی در طرح ۷۲ ساعته
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت
  • وقوع ۲۰ سانحه رانندگی در استان سمنان/ ۵نفر جان باختند