Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در نشست شورای پایایی سال ۱۴۰۰ در شرکت برق باختر در اراک گفت: عبور از پیک بار مصرف برق نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و منسجم و همرامی مردم و مسئولان است.

رخشانی مهر با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و گرمای زودرس افزود: دمای هوا بطور میانگین در فروردین ماه امسال نسبت به سال‌های گذشته ۵ درجه گرمتر شده و از طرفی به‌دلیل کاهش بارش‌های بهاری چاه‌های کشاورزی نیز زودتر از سال‌های قبل فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: این امر موجب مصرف برق کشور در ۲ ماه گذشته و رشد ۲۳ درصدی مصرف شده است و تداوم این رفتار مصرف بدون اعمال راهبرد‌های صرفه‌جویی چالش‌زا است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بیان کرد: مصرف برق در بخش صنایع کشور نیز ۲۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته که این آمار برای حوزه صنعت غیرمتعارف است.

او ادامه داد: عبور از وضعیت شکننده کنونی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌تر و همکاری مشترکان انرژی است و باید مدیریت مصرف به صورت آگاهانه در تمامی بخش‌ها اعمال شود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف برق شرکت توانیر مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان و مدیران حراست واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه اسلامی استان بوشهر و هادی دشتی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست با ارائه گزارشی از مسائل، چالش‌ها و عملکرد حراست در سال گذشته و تشریح اجمالی برنامه‌های سال جدید، اظهار کرد: در دوره کنونی دانشگاه، تلاش کردیم دیدگاه‌های عموم نسبت به حراست و حفاظت فیزیکی تغییر کند و بیشتر تقویت بُعد فرهنگی فعالیت‌های مجموعه حراست در نظر گرفته شده است.

رضا آبشیرینی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های اصلی امروز مسئولان و دلسوزان جامعه و کشور است، ادامه داد: در این نشست ضمن تدوین برنامه عملکردی یک سال پیش رو، کارگاه آموزشی مدیریت فضای سایبری و مجازی و گزارش‌نویسی برای مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه فعالیتی در مجموعه حراست دانشگاه، در نظر گرفتن منفعت کارمند، استاد، دانشجو و دانشگاه بر منفعت شخصی است، خواستار جدیت و دغدغه‌مندی بیشتر همکاران حراست در انجام وظایف و مسئولیت‌ها شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه حراست، خط مقدم ورود افراد به دانشگاه است، افزود: بُعد نظارتی و ارتباطی حراست بسیار تعیین‌کننده است و این بُعد می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بسیاری از انحرافات و اصلاحات باشد.

هادی دشتی با اشاره به عملیات رزمندگان سپاه در پاسخ به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور خیانت است و باید این حماسه‌آفرینی‌ها که منجر به امیدآفرینی است، جامع و دقیق بازگو شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید