Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:30:55 GMT

پایان هفته بارانی در همدان همراه با رعد و برق و وزش باد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۴۱۳۲

پایان هفته بارانی در همدان همراه با رعد و برق و وزش باد

ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از صدور هشدار زرد برای پایان هفته خبر داد و گفت: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه بارش باران، افزایش سرعت وزش باد و رعد و برق را داریم.

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر پایان هفته افزایش ابرناکی و بارش رگباری باران همراه با رعد و برق را خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طی دو هفته گذشته بارش‌هایی در سطح استان داشتیم اما در پایان این هفته بارش‌ها بیشتر می‌شود و انتظار داریم میزان بارش ها به بیش از میلی‌متر برسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: در این ساعات، افزایش سرعت وزش باد لحظه‌ای را داریم و در روز جمعه همراه با بارش باران، رعد و برق را هم داریم.

وی در رابطه با بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته مطرح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بارش‌هایی در گل‌تپه، شیرین‌سو، فامنین، کبودراهنگ و تویسرکان داشتیم که اندازه آنها کمتر از یک میلی‌متر بوده‌است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با کیفیت هوای همدان نیز بیان کرد: در دو روز گذشته وضعیت هوای همدان غبارآلود بود اما از امروز وضعیت هوای سالم‌تری داریم.

وی با بیان اینکه در پایان هفته ثبات نسبی دما را خواهیم داشت و تغییر قابل ملاحظه‌ای نداریم، ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از ۸ تا ۲۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

زاهدی با بیان اینکه همدان و گل‌تپه با ۸ درجه سلسیوس خنک‌ترین و نهاوند با ۲۸ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقاط استان بودند، یادآور شد: برای پایان هفته هشدار زرد هواشناسی به جهت رعد و برق و وزش باد صادر شده‌ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي هشدار هواشناسی وزش باد بارش باران رگبار و رعد و برق پایان هفته رعد و برق وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: برابر گزارش دریافتی از نیرو‌های انتظامی کبودراهنگ به اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان، مبنی بر کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب و ادوات آن از یک خودرو شخصی در یکی از مسیر‌های ارتباطی کبودراهنگ، بررسی و تحقیقات در دستور کار نیرو‌های یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ خدامرادی گفت: در این زمینه پنج نفر با هویت معلوم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او گفت: در شهرستان اسدآباد نیز با کمک نیروی انتظامی منطقه و با مشکوک شدن به یک وسیله نقلیه در مسیر‌های ارتباطی این شهرستان، یک دستگاه فلزیاب به همراه ادوات حفاری از سه سرنشین این خودرو کشف و ضبط شد.

سرهنگ خدامرادی گفت: متهمان به همراه ادوات حفاری کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ ها
  • هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ها
  • قزوین بارانی می‌شود
  • کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • آمارضعیف مورایس نسبت به فصل قبل/ روزهای تلخ مرد پرتغالی در اصفهان