Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور تهذیبی ـ تربیتی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از برگزاری مسابقه شرح شمس ویژه طلاب و کارکنان این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «آرش رجبی» اظهار داشت: پیرو برگزاری جلسات تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان که هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۳ با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران به صورت مجازی و زنده از تلویزیون اینترنتی کوثر پخش می شد، مسابقه پایانی از محتوای تفسیر سوره فرقان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که همه خواهران طلبه و کارکنان حوزه های علمیه خواهران می توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: فایل محتوایی تفسیر سوره فرقان در سایت معاونت فرهنگی و همچنین سامانه «سیما»ی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران جهت استفاده علاقه مندان بارگذاری شده است.

مدیر کل تهذیبی ـ تربیتی حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: مسابقه شرح شمس از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ اردیبهشت در سامانه سیما برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: با هماهنگی و همکاری معاونت اداری مالی برای همکارانی که در آزمون 80 درصد امتیاز را کسب کنند، گواهی شرکت در دوره ضمن خدمت صادر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی خاطرنشان کرد: همچنین پس از پایان مسابقه به 40 نفر از برگزیدگان طلبه و همکار جوایز نقدی به قید قرعه اهداء خواهد شد.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: سوره فرقان حوزه علمیه خواهران مسابقات قرآن حوزه های علمیه خواهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، منوچهر توسلی کیا گفت: مسابقه قرآنی با عنوان «حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم» ویژه سوادآموزان دوره‌های سوادآموزی تحکیم و انتقال در شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان همدان برگزار می‌شود.

او افزود: این مسابقات در سه سطح، سطح یک حفظ ۱۰ سوره آخر جزء سی‌ام، سطح دو حفظ ۲۰ سوره آخر از جزء سی‌ام و سطح سه حفظ کامل جزء سی‌ام قرآن بوده و از ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

معاون سوادآموزی استان همدان تأکید کرد: اطلاع رسانی لازم از طریق فضای مجازی و در بستر شاد، طراحی و ارسال پوستر مسابقات و همچنین ارسال بخشنامه به مناطق بیست گانه در موعد مقرر انجام شده است و از نفرات برتر تجلیل می شود.

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است