Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرماندار زنجان از ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهر زنجان خبر داد و گفت: این ممنوعیت‌ها تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع سفرها در تعطیلات عید فطر، ستاد مقابله با کرونای کشور  رفت و آمد به شهرها را ممنوع اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طبق مصوبه این ستاد خودروهای متخلف از 500 هزار تا یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

بر همین اساس رضا عسگری فرماندار زنجان در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن عید فطر اظهار داشت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا تردد در سطح شهرهای کشور در ایام تعطیلات ممنوع شده است. همینطور خروج از شهرهای قرمز به سایر شهرها مشمول جریمه یک میلیون تومان و ورود خودرو از سایر شهرها به شهرهای قرمز مشمول جریمه 500 هزار تومان خواهند شد.

وی با بیان اینکه از همه مردم تقاضا داریم ممنوعیت‌های ورود و خروج به شهرها را جدی بگیرند، گفت: نیروی انتظامی هم در این ایام مجوز تردد به هیچ وجه صادر نخواهد کرد. البته این ممنوعیت‌ها فقط برای خودروهای شخصی است و خودروهای باری و عمومی برای ورود به شهرهای مختلف آزاد هستند.

تشدید محدودیت‌های تردد به شهرهای قرمز و نارنجی ایلام‌برخورد با ترددهای شبانه در استان مرکزی تشدید می‌شودممنوعیت تردد خودروها در استان کردستان از ساعت 14 امروز اعمال می‌شودتردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان با شرایط ویژه و محدود امکان دارد

فرماندار زنجان با بیان اینکه از 40 روز گذشته نیروهای زحمتکش انتظامی در ورودی‌ شهر زنجان حضور دارند و ورود و خروج خودروها را کنترل می‌کنند، عنوان کرد: کنترل خودروها از عصر روز گذشته تشدید شده و تا ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/س

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسین نظری؛ امروز در حاشیه برگزاری دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت شهر، نظافت و آراستگی است و به همین جهت امروز گزارشی از اقدامات انجام شده در معاون خدمات شهری شهرداری تهران و زیرمجموعه این معاونت در قالب استقبال از بهار، ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر و ... به اعضای شورا ارائه شد.

بیشتر بخوانید: عامل رعب و وحشت شهروندان با سگ سیاه دستگیر شد

وی با اشاره به موضوع آراستگی و نظافت شهر تاکید کرد: در این بخش تلاش‌های بسیاری توسط نیروهای خدمات شهری شده است و شاید نتایج صورت گرفته برابر با تلاش‌های انجام شده نباشد و به همین جهت آسیب‌شناسی برای شناسایی اشکالات انجام شده و اقداماتی صورت گرفته است.

نظری با اشاره به طرح جامع پسماند گفت: این طرح ابلاغ شده است همچنین فهرست بهای قراردادهای پیمانکاران و نرخ آن تعیین و به تصویب رسیده و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به تجمیع قراردادهای پیمانکاران رفت و روب در پایتخت گفت: تا پیش از این ۱۵۰ قرارداد رفت و روب در پایتخت وجود داشت که با تجمیع این قراردادها به ۱۴ عدد رسیده است و این مسئله می‌تواند ما را در بحث نظافت، همراهی کند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به کاهش تماس شهروندان در بحث نظافت شهر تصریح کرد: تا قبل از این دوره از مدیریت شهری، تماس‌های زیادی از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ در ارتباط با عدم نظافت معابر وجود داشت که خوشبختانه با تلاش‌هایی که تاکنون صورت گرفته این تماس‌ها کاهش یافته و انشاءالله این رویه ادامه‌دار خواهد بود.

نظری به بحث نظافت و رفت و روب و همچنین بازسازی المان‌های شهری اشاره کرد و افزود: متاسفانه در این بخش شاهد یک عقب‌ماندگی ۴ الی ۵ ساله بودیم که هیچ توجهی به این موضوع صورت نگرفته بود و ما توانستیم در یک بازه زمانی مناسب، اقدامات مناسبی در بحث نظافت و رفت و روب و بازسازی المان‌های شهری داشته باشیم. همچنین معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران نیز اقدامات موثری در قالب آسفالت‌ریزی معابر انجام داده است.

وی با اشاره به نظافت حوزه فضای سبز نیز گفت: بر اساس اعلام شهروندان، این مجموعه نمره قابل قبولی را کسب کرده و ان‌شاءالله در بحث نگهداشت شهر نیز نیاز به همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها و مجموعه‌ها هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تردد حیوانات خانگی از جمله سگ‌ها در بوستان‌ها ممنوع است تاکید کرد: این موضوع به جهت حضور خانواده‌ها در پارک‌ها است و به همین جهت در ورودی پارک‌های سطح شهر تهران، تابلوهایی مبنی بر عدم ورود سگ‌ها و حیوانات خانگی به پارک‌ها نصب شده است.

نظری ادامه داد: موضوع سگ‌های بلاصاحب تکلیف آنها مشخص است و در بخش سگ‌های ولگرد هم ابلاغیه‌ای توسط وزارت کشور ابلاغ شده است. همچنین در موضوع موش‌ها نیز طبق دستورالعمل‌ها و بر اساس قراردادهایی که با پیمانکاران بسته شده، عمل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227359 برچسب‌ها تهران

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • مرزبندی محدودکننده شهری علی رغم افزایش جمعیت کلانشهر ها
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • هوشمندترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت
  • فیلمی از ورود موشک‌های بالستیک سپاه به شهرهای اسرائیل